Mijn dochter heeft een Audio-Technica AT-LP60XUSB Draaitafel USB draaitafel gekocht en wil ouderwets plaatjes gaan draaien via de USB aansluiting op haar laptop. Helaas kreeg ze dat niet werkend. Ikzelf kreeg het ook niet voor elkaar. Het enige wat we werkend kregen is opnemen via het programma Audacity en de geluidsfile met een willekeurige mediaplayer afspeler. Dat is het paard achter de wagen spannen. Het moet toch simpel zijn om direct te luisteren naar een plaat via de USB aansluiting?
Er zit wel een lijn aansluiting op waar een versterker of PC speakers op aangesloten kan worden, maar dit heb ik even geen versterker\speaker binnen handbereik.
Mijn vraag is simpel hoe kan ze plaatjes draaien waarbij het geluid direct uit de speakers van haar laptop komt?
Er zit wel een lijn aansluiting op waar een versterker of PC speakers op aangesloten kan worden, maar dit heb ik even geen versterker\speaker binnen handbereik.
Mijn vraag is simpel hoe kan ze plaatjes draaien waarbij het geluid direct uit de speakers van haar laptop komt?