Beste Tweakers en klussers, ik ben op zoek naar hulp met de identificatie van een soort vouwgordijnen mechanisme.
Het betreft vouwgordijnen (of plissé) aan een metalen baar die wordt aangedreven met een plastiek mechanisme met daarin 2 schroeven. Eén daarvan is beschadigd en zou ik willen vervangen, maar ik slaag er niet in om de juiste zoektermen te vinden. Ik vermoed dat dit een verouderd type is, geen informatie beschikbaar waar dit werd gekocht. Ik zoek dus in eerste plaats de benaming van dit type mechanisme of een naam van een merk dat dit soort vouwgordijn ophanging verkoopt / verkocht.
Zie fotos.
Alvast heel veel dank als iemand een idee heeft.
:strip_exif()/f/image/P6OBWCPUG0ssOe2CTEse4nWp.jpg?f=fotoalbum_large)
Het betreft vouwgordijnen (of plissé) aan een metalen baar die wordt aangedreven met een plastiek mechanisme met daarin 2 schroeven. Eén daarvan is beschadigd en zou ik willen vervangen, maar ik slaag er niet in om de juiste zoektermen te vinden. Ik vermoed dat dit een verouderd type is, geen informatie beschikbaar waar dit werd gekocht. Ik zoek dus in eerste plaats de benaming van dit type mechanisme of een naam van een merk dat dit soort vouwgordijn ophanging verkoopt / verkocht.
Zie fotos.
Alvast heel veel dank als iemand een idee heeft.
:strip_exif()/f/image/P6OBWCPUG0ssOe2CTEse4nWp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IVdx5Dhgf26Tk0G1Qq41IA1C.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 47% gewijzigd door TuringTest123 op 16-10-2024 12:07 ]