Ik heb een huis bezichtigd uit de jaren 70 met vloerverwarming, aangelegd bij de bouw. De makelaar beweerde zelfs dat het een van de eerste huizen met vvw in Nederland was. Ik heb een antieke verdeler (eigenlijk meer een splitsing) kunnen vinden, met 4 takken voor ik schat in totaal 80-100m2 vloer. Er zijn ook radiatoren, dus het is enkel om de vloer warm te maken en niet zozeer verwarming, daar ben ik me van bewust.
Ik zie echter stalen pijpen vanaf de verdeler de vloer in gaan. Zou het kunnen dat deze vvw dus gewoon een ingegoten stalen buis is? Kennelijk heeft het niet genoeg gewerkt in die 50 jaar om de hele vloer de vernaggelen, want het lag er prima bij (tegels). Hoe kun je de staat hiervan beoordelen?
Ik zie echter stalen pijpen vanaf de verdeler de vloer in gaan. Zou het kunnen dat deze vvw dus gewoon een ingegoten stalen buis is? Kennelijk heeft het niet genoeg gewerkt in die 50 jaar om de hele vloer de vernaggelen, want het lag er prima bij (tegels). Hoe kun je de staat hiervan beoordelen?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos