Beste krant app voor iPad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausssie
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-05 10:33
Ik ben benieuwd wat jullie de beste krant app voor op de iPad vinden. Het gaat dus niet om de inhoud van de krant zelf.

Ik zelf heb de app van NRC, maar ben er niet erg tevreden over. De darkmode werkt niet, alleen de randen worden zwart.
Ook de weergave vind ik erg matig. Het is eigenlijk gewoon een kopie van de papieren krant, waar je of kan inzoomen om een artikel te lezen of je kan een artikel selecteren voor ‘artikel weergave’, maar in offline mode krijg je dan alleen kale tekst.

Dus mocht iemand een krant weten, waarbij de donkere modus wel werkt en waar de artikel weergave echt is aangepast voor (offline) iPad gebruik, hoor ik dat graag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Nu online
Mausssie schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:10:
Ik ben benieuwd wat jullie de beste krant app voor op de iPad vinden. Het gaat dus niet om de inhoud van de krant zelf.

Ik zelf heb de app van NRC, maar ben er niet erg tevreden over. De darkmode werkt niet, alleen de randen worden zwart.
Ook de weergave vind ik erg matig. Het is eigenlijk gewoon een kopie van de papieren krant, waar je of kan inzoomen om een artikel te lezen of je kan een artikel selecteren voor ‘artikel weergave’, maar in offline mode krijg je dan alleen kale tekst.

Dus mocht iemand een krant weten, waarbij de donkere modus wel werkt en waar de artikel weergave echt is aangepast voor (offline) iPad gebruik, hoor ik dat graag.
Je vindt de app van de krant belangrijker dan de krant zelf begrijp ik?

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiewatwaar
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 10:32

wiewatwaar

whatever

even gekeken: De dark modus van de Volkskrant werkt. Zwarte artikelen en witte tekst. (En nu gauw weer uitzetten, niet mijn ding)

Fotoalbum: https://jp.vroemen.eu