Check op sluiting. Is die er niet, zet er even een 3A zekering in en meet de stroom. Bij 300mA zou de stroom beneden de 150mA moeten blijven.
Theo
Misschien is dat makkelijker te bedenken door te kijken wat er aan de zekering hangt, 0.3 en 3A zijn dermate veel verschil dat het uit de toepassing duidelijk zou moeten worden.
Ik heb het sterke vermoeden dan het eerste teken een logo is, en dat dit om een 3A zekering gaat. Maar ik ken het logo niet en een reverse image search levert ook weinig op, dus ik durf het ook niet met 100% zekerheid te zeggen.
Wat voor een apparaat betreft het? Misschien dat er e.e.a. af te leiden is uit de toepassing en de leeftijd van het apparaat.
Wat voor een apparaat betreft het? Misschien dat er e.e.a. af te leiden is uit de toepassing en de leeftijd van het apparaat.
[ Voor 26% gewijzigd door naarden 4ever op 17-10-2024 10:00 ]
Logo van Lanson
https://en.lansonfuse.com/
De 0 lijkt het logo. Dan staat er .3 wat mogelijk 0.3 is?
Wat voor apparaat is het?
Als je met een schuifmaat de precieze maat van het component opmeet kan je van die website waar @jj85 naar verwijst denk ik behoorlijk precies de juiste component vinden.
Een . wordt AFAIK nooit (of zelden) op SMD componenten gebruikt, juist omdat 't toch al amper te zien is. Een 4.7 ohm weerstand wordt dan ook 4R7 gelabeld. Dus het lijkt me stug dat dit een 0.3A zekering is. Maar zoals gezegd: met context is er meer te zeggen, gezien het een ordegrootte scheelt moet wel duidelijk zijn of het 0.3 of 3A moet zijn.valkema_wind schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 23:05:
De 0 lijkt het logo. Dan staat er .3 wat mogelijk 0.3 is?
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Pagina: 1