Toon posts:

Powerleap converter?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er al een week naar op zoek, maar
waar is deze te koop ?!!?!!!?

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
Moet je bij Powerleap bestellen, kost wel wat aan shipping.

Systeem

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Waarom niet een slotket (asus, msi) waarbij je het voltagen kan regelen, komt die na de test niet lager dan 1,8 , jammer dan koop een goede koeler en zet hem op 1,8volt, leuk meteen voor oc'en en hij gaat er echt niet aan hoor.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:19
Op donderdag 13 september 2001 10:46 schreef psygho het volgende:
Waarom niet een slotket (asus, msi) waarbij je het voltagen kan regelen, komt die na de test niet lager dan 1,8 , jammer dan koop een goede koeler en zet hem op 1,8volt, leuk meteen voor oc'en en hij gaat er echt niet aan hoor.
Huh? wat heeft dit te maken met een powerleap converter?
Ter info : een powerleap converter wordt gebruikt om FC-PGA chips in een PPGA moederbord te kunnen gebruiken.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
ja dus voor voltage...., wat ik net ook al zei

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
dus een andere converter zoals die van abit & msi, daar kun je dus ook een PPGA-processor indoen en in je slot1 stoppen?! Hoe zit het dan met de voltages?! Welke voltages moet je instellen voor een Celly 533 bijvoorbeeld?!

Verwijderd

Topicstarter
Btw.. dit is mijn (2e) systeem die ge-upped moet worden!

Model: OptiPlex GXa
Processor: PENTIUM II 233 KLAMATH
System chip set Intel 82440LX PCI/AGP
Internal cache 32 KB (16-KB data cache, 16-KB instruction cache)
L2 cache memory 512-KB pipeline burst, 4-way set-associative, write-back SRAM
System clock 66 MHz (matches external processor speed)

Dus wat kan er maximaal in met die converter?!

• Twynn
  • Laatst online: 10:53
Hmm.. Effe wat dingen uit de war halen :)

Die powerleap neo converter is dus inderdaad om een fcpga processor in een ppga socket te kunnen gebruiken.. (fcpga = coppermine = socket 370, ppga = celeron 1 = socket370).

Om van slot1 naar socket370 te gaan heb je een slotket nodig.. En deze is bij bijna elke hardwareboer te halen..

Omdat je een LX-chipset hebt, kun je dus geen fcpga-processors gebruiken, dus ben je beperkt tot de celeron533. (let hierbij wel op dat het ook echt de celly 1 is, want er is namelijk ook een coppermine versie van!)
Voltage zou geen probleem moeten zijn.. Als de celly tenminste door je moederbord wordt ondersteund.. (en dat weet je natuurlijk nooit met dell)
De oude celeron heeft in ieder geval 2.0 V nodig..

Genoeg info?

Verwijderd

Topicstarter
Thanks!
Op de Dell-website staat dat het mogelijk is om die Celly 533 erin te doen met een converter (dus op die GxA).. Hoeveel gaat het kosten ongeveer?! Processor nieuw kopen of lekker 2e hands.. Die converter sowieso nieuw denk ik..

Verwijderd

//offtopic

Volgens mij heb ik wat gemist. Ik vraag me af Waar dat duif icoon vandaan is gekomen..?

• Twynn
  • Laatst online: 10:53
Op donderdag 13 september 2001 16:45 schreef Hooi het volgende:
//offtopic

Volgens mij heb ik wat gemist. Ik vraag me af Waar dat duif icoon vandaan is gekomen..?
Kijk hier maar eens: [topic=226081/1/50]

En als je echt niet weet waar dat over gaat dan heb je behoorlijk wat gemist ;)

Verwijderd

O.. dat had ik eigenlijk moeten raden.
Nu heb ik een probleem. M'n vriendin (ze woont hier met mij, maar is nu op haar werk) is Amerikaans. Eigenlijk wil ik wel liever de American Eagle van de New Yorkse brandweer....

Afbeeldingslocatie: http://www.nyfd.com/banners/eagle.jpg

Verwijderd

Ik heb toch een betere gevonden.
;)

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik denk dat je beter uit bent met een nieuw mobo + processor (misschien zelfs goedkoper :) )
Op donderdag 13 september 2001 15:14 schreef Wika het volgende:
Thanks!
Op de Dell-website staat dat het mogelijk is om die Celly 533 erin te doen met een converter (dus op die GxA).. Hoeveel gaat het kosten ongeveer?! Processor nieuw kopen of lekker 2e hands.. Die converter sowieso nieuw denk ik..

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 13:37

Gallus

Cheesy

Met zo'n powerleap converter kan je ook coppermine cpu's met non-coppermine mobo's gebruiken?

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Verwijderd

Topicstarter
Hangt van af wat voor converter...
Pagina: 1