Stalker blijft huissleutels regelen zonder certificaat numme

Pagina: 1
Acties:
  • 973 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onbekend293
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 14-12-2024
Stalker heeft in mei ingebroken. Altijd bij nieuwe slotcilinders zit ik op de toilet pot met badjas over me hoofd heen en ik schuur de certificaat nummer weg van de sleutels en de certificaat nummer van die kaart knip ik en valt meteen door in de wc. Ik doe dit meteen bij nieuwe slotcilinders. Wegens inbraken! Ik heb tegen elke slotenmaker gezegd dat ik last heb van een inbreker en wil dat die certificaat nummer nergens geregistreerd staat. En toch inbreken. Mijn slotcilinders zijn van m&c move die extra beveiligd is tegen ongeoorloofd kopiëren. Hoe is het mogelijk dat zonder certificaat nummer dat die inbreker alsnog mijn huissleutel krijgt? HOE?! Ik ben de wanhoop nabij. Daarnaast heb ik een verisure alarmsysteem en die is gehackt waardoor ik niet kan zien wanneer het systeem in en uitgeschakeld wordt via de hack. Ik kan het niet terug zien in de logboek van verisure. Weet je wat die stalker allemaal doet met mij hier in mijn huis? Ow ja, hij is getrouwd en is 64 jaar!

Ik ben dit zat. Meer dan zat. Ik dacht voor even voor 2 maanden dat ik veilig was. Elke deur en raam heeft 2 axa's. Wat the h*** moet ik doen om inbraak vrij te zijn? HELP!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:48

Yucon

*broem*

Naar de psychiater gaan.

en dat klinkt bot, maar er is wel een maximum hoeveelheid onwaarschijnlijke pech die een mens kan hebben. En daar ga jij overheen. Én zo'n raar verhaal met die cilinders én een gehackt systeem zijn los van elkaar al erg ongewoon. Laats staan in combinatie. Het spijt me als ik je onterecht niet geloof maar met een fonkelnieuw account en zo'n verhaal krijg je het nadeel van de twijfel van me.

[ Voor 17% gewijzigd door Yucon op 15-10-2024 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:21
En die slotenmaker heet Stalker van achteren?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Hoe constateer je dat er bij je wordt ingebroken? Waarom denk je dat de inbreker telkens de beschikking krijgt tot je nieuwe sleutels? Waarom denk je dat je alarmsysteem wordt uitgeschakeld én dat het is gehackt zodat dat niet gelogd wordt?

Volgens mij is het gewoon tijd voor een nieuwe deurmat, en dan wel een om níet op naar conclusies te springen (deze werkt niet zo in het Nederlands hè?). Over Engelstalige grappen gesproken: heb je een koolmonoxidemelder in huis?

Zijn er mensen in je omgeving met wie je kunt praten? Is er iemand die je vertrouwt?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:50

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Dit topic gaat zo nergens heen en gaat minimaal tijdelijk dicht.

Dit topic is gesloten.