Stalker heeft in mei ingebroken. Altijd bij nieuwe slotcilinders zit ik op de toilet pot met badjas over me hoofd heen en ik schuur de certificaat nummer weg van de sleutels en de certificaat nummer van die kaart knip ik en valt meteen door in de wc. Ik doe dit meteen bij nieuwe slotcilinders. Wegens inbraken! Ik heb tegen elke slotenmaker gezegd dat ik last heb van een inbreker en wil dat die certificaat nummer nergens geregistreerd staat. En toch inbreken. Mijn slotcilinders zijn van m&c move die extra beveiligd is tegen ongeoorloofd kopiëren. Hoe is het mogelijk dat zonder certificaat nummer dat die inbreker alsnog mijn huissleutel krijgt? HOE?! Ik ben de wanhoop nabij. Daarnaast heb ik een verisure alarmsysteem en die is gehackt waardoor ik niet kan zien wanneer het systeem in en uitgeschakeld wordt via de hack. Ik kan het niet terug zien in de logboek van verisure. Weet je wat die stalker allemaal doet met mij hier in mijn huis? Ow ja, hij is getrouwd en is 64 jaar!
Ik ben dit zat. Meer dan zat. Ik dacht voor even voor 2 maanden dat ik veilig was. Elke deur en raam heeft 2 axa's. Wat the h*** moet ik doen om inbraak vrij te zijn? HELP!
Ik ben dit zat. Meer dan zat. Ik dacht voor even voor 2 maanden dat ik veilig was. Elke deur en raam heeft 2 axa's. Wat the h*** moet ik doen om inbraak vrij te zijn? HELP!