3ds Max4: zwarte viewports :(

Pagina: 1
Acties:

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:27
Heb net ff 3ds Max 4 geinstalleerd...maar ik zie helemaal niks als ik een object teken (de viewsports blijven zwart :? )

Ik heb btw een Geforce2 (zie sig.)

Iemand een idee ?

Verwijderd

dat heb ik ook welleens als ik in het begin voor openGL kies... als ik direct3d kies heb ik nergens last van q=Þ

Oftewel ff opnieuw installen en andere 3d shit kiezen ? =)

• Narf109
Op woensdag 12 september 2001 22:35 schreef MaSsiE het volgende:
dat heb ik ook welleens als ik in het begin voor openGL kies... als ik direct3d kies heb ik nergens last van q=Þ

Oftewel ff opnieuw installen en andere 3d shit kiezen ? =)
Hij staat al op '3d shit'... ;)

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
When I start 3dsmax, all I get are four black viewports. What is wrong?

Your card might not support direct3d or openGL in max. Try switching to software HEIDI or either OpenGL or D3D by starting Max with the 3dsmax.exe -h command line.
You can also try downloading updated drivers for your video card. Check your manufactures web site for additional information.

specs

• Narf109
Op woensdag 12 september 2001 22:44 schreef gladiool het volgende:
When I start 3dsmax, all I get are four black viewports. What is wrong?

Your card might not support direct3d or openGL in max. Try switching to software HEIDI or either OpenGL or D3D by starting Max with the 3dsmax.exe -h command line.
You can also try downloading updated drivers for your video card. Check your manufactures web site for additional information.
Heb hem nu ff op HEIDI (jodela... ;) ) gezet en nu heb ik wel beeld :)

Ik vind het toch vreemd dat ie het niet doet met D3D, ik gebruik de 12.90 det. drivers.

Heb ik een Geforce2/64MB...moet ik opeens softwarematig gaan renderen :( :(

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Op woensdag 12 september 2001 23:06 schreef Narf het volgende:

[..]

Heb hem nu ff op HEIDI (jodela... ;) ) gezet en nu heb ik wel beeld :)

Ik vind het toch vreemd dat ie het niet doet met D3D, ik gebruik de 12.90 det. drivers.

Heb ik een Geforce2/64MB...moet ik opeens softwarematig gaan renderen :( :(
Mod em dan om naar een Quadro2, of koop een 3D Labs kaart, Oxygen GVX420 bij voorkeur ;)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Pagina: 1