Hallo allemaal!
Ik zit met een aantal vragen waar men wellicht een antwoord op heeft voor me.
Ik heb een gaming pc staan maar deze is inmiddels (denk ik) wel verouderd en wil toch graag upgraden naar een high end pc. Nu vroeg ik me af waar ik goed aan doe om te gaan aanschaffen, ik ben van plan mijn huidige kast te gebruiken (geen vereiste) en zou denk ik het moederbord/cpu en gpu willen vervangen en wil graag over op M.2 SSD (Nu gewoon standaard SSD schijf erin). Verder heb ik niet zoveel wensen enkel dat hij 240hz gemakkelijk moet draaien, heeft er iemand ideeën of suggesties?
Ps: Eventueel huidige set-up verkopen zou ook kunnen en dit bedrag gebruiken voor een nieuwe pc. (Oh en ik bouw de pc zelf)
Ik zal hieronder mijn huidige set-up posten:
CPU: Intel Core i7-9700K CPU @ 3.60GHz
MBU: Z390 AORUS PRO WIFI-CF
RAM: 32GB
GPU: NVIDIA GeForce RTX 3080
Storage: CT1000BX500SSD1 (SSD) Samsung SSD 970 EVO Plus 500GB (SSD)
Monitor: LC32G7xT 2560x1440 pixels 240hz
Mocht ik meer info moeten vermelden laat het me dan even weten!
Alvast bedankt!
Ik zit met een aantal vragen waar men wellicht een antwoord op heeft voor me.
Ik heb een gaming pc staan maar deze is inmiddels (denk ik) wel verouderd en wil toch graag upgraden naar een high end pc. Nu vroeg ik me af waar ik goed aan doe om te gaan aanschaffen, ik ben van plan mijn huidige kast te gebruiken (geen vereiste) en zou denk ik het moederbord/cpu en gpu willen vervangen en wil graag over op M.2 SSD (Nu gewoon standaard SSD schijf erin). Verder heb ik niet zoveel wensen enkel dat hij 240hz gemakkelijk moet draaien, heeft er iemand ideeën of suggesties?
Ps: Eventueel huidige set-up verkopen zou ook kunnen en dit bedrag gebruiken voor een nieuwe pc. (Oh en ik bouw de pc zelf)
Ik zal hieronder mijn huidige set-up posten:
CPU: Intel Core i7-9700K CPU @ 3.60GHz
MBU: Z390 AORUS PRO WIFI-CF
RAM: 32GB
GPU: NVIDIA GeForce RTX 3080
Storage: CT1000BX500SSD1 (SSD) Samsung SSD 970 EVO Plus 500GB (SSD)
Monitor: LC32G7xT 2560x1440 pixels 240hz
Mocht ik meer info moeten vermelden laat het me dan even weten!
Alvast bedankt!
:fill(white):strip_exif()/f/image/HbjCoUdhGbHPQWvtaghzH79c.png?f=user_large)