Vervangen van componenten in huidige MSI gaming pc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theofiel B
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 30-04 09:51
Goedemiddag,

Ik heb hier een fijne gaming pc van MSI staan. M'n jongste zoon gebruikt deze nu maar is aan het sparen voor een nieuwe. Volgens mij deze MSI niet echt meer te verbeteren maar mijn vraag is of dat wel kan? Is het verstandig om een volledig nieuwe te kopen? Of kun je bij deze bijvoorbeeld moederbord en videokaart vervangen?

Hij wil graag Planet Coaster 2 spelen. Een game die best wel wat vraagt als je een groter pretpark bouwt. Ik heb er niet mega veel verstand van dus hopelijk hebben jullie wat tips voor ons.

Alvast bedankt!

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1MonitorsLG 24M47VQ Zwart€ 95,-€ 95,-
1Geheugen internKingston ValueRAM KVR16N11/8€ 19,90€ 19,90
1SSD'sKingston SSDNow UV400 120GB€ 0,-€ 0,-
1Pc'sMSI Nightblade MI-020EU€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 114,90

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:13
Aan een 10 jaar oude PC is vrijwel alles aan een upgrade toe, ik zou afscheid nemen van deze MSI. Dan is de vraag of je zelf wilt bouwen of iets kant en klaar kopen. En ook wat je budget is. Als ik naar je post kikk vermoed ik dat je een kant en klare PC zoekt, bij de specs van deze game past bv
Acer Nitro N50-130 A5X7605 of de Lenovo LOQ Tower 17IRR9 (90WY000CMH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theofiel B
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 30-04 09:51
Bedankt! Hij heeft een wat kleiner budget. Zo'n € 500.- . Hij weet dat hij dan wat langer moet sparen. (nog geen bijbaantje dus nog wel ff nodig haha)

Dus de hoop was er om deze te upgraden. Maar zo te horen niet echt een optie dan. De behuizing en voeding hergebruiken is ook geen optie?