Goedemorgen medetweakers
Mijn vraag
Mijn huis is nu ongeveer 5 jaar oud.
Ik heb twee opvallende zaken op de eerste verdieping aan mijn breedplaatvloer.
Ik heb een huis met 3 woonlagen (en plat dak). Alle vloeren en het dak zijn voor zover ik weet breedplaatvloeren. Op de begane grond en de tweede verdieping is er geen probleem. Op de eerste verdieping heb ik twee zaken die me opvallen:
- er loopt op meerdere kamers een scheur over de muren een cm of 2 a 3 onder het plafond. De muur is hierboven wel een 2mm naar buiten gekomen.
:strip_exif()/f/image/wWjBeZWtqzd7asp8yR2zfK0u.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook zijn er op 2 verschillende kamers een stuk van het spuitwerk van het plafond afgesprongen en daaronder lijkt roest te zitten. Dit moet bijna wel van de bewapening komen.
:strip_exif()/f/image/BHhlUOMKYRX94WmxxGGaJnoi.jpg?f=fotoalbum_large)
moet ik me hier zorgen over maken? En wat kan ik hiertegen doen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Mijn vraag
Mijn huis is nu ongeveer 5 jaar oud.
Ik heb twee opvallende zaken op de eerste verdieping aan mijn breedplaatvloer.
Ik heb een huis met 3 woonlagen (en plat dak). Alle vloeren en het dak zijn voor zover ik weet breedplaatvloeren. Op de begane grond en de tweede verdieping is er geen probleem. Op de eerste verdieping heb ik twee zaken die me opvallen:
- er loopt op meerdere kamers een scheur over de muren een cm of 2 a 3 onder het plafond. De muur is hierboven wel een 2mm naar buiten gekomen.
:strip_exif()/f/image/wWjBeZWtqzd7asp8yR2zfK0u.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook zijn er op 2 verschillende kamers een stuk van het spuitwerk van het plafond afgesprongen en daaronder lijkt roest te zitten. Dit moet bijna wel van de bewapening komen.
:strip_exif()/f/image/BHhlUOMKYRX94WmxxGGaJnoi.jpg?f=fotoalbum_large)
moet ik me hier zorgen over maken? En wat kan ik hiertegen doen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput