Sinds een paar maanden wonen we in een nieuw huis (gebouwd in 1999). Het viel mij laatst op dat de radiator in de gang niet goed warm wordt, slechts aan de rechterkant (waar de aan- en afvoer zitten).:strip_exif()/f/image/r99rCeRtGHKEY3Y9rti5XPCF.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn vermoeden was direct dat de aan- en afvoer verkeerd aangesloten zaten, maar nadat ik met een warmtebeeld camera dit controleer, lijken de aan- en afvoer bij het onderblok toch goed te zitten? De wamere aanvoer (links) klopt volgens mij met het pijltje...
:strip_exif()/f/image/5ycWhOvqnI4ezWYLu309oqn9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OxyZPFFm18bP3AwpM4GG6a2F.jpg?f=fotoalbum_large)
Maak ik hier een denkfout, is er mogelijk iets anders mis met deze radiator? Iemand een idee hoe dit op te lossen?
:strip_exif()/f/image/r99rCeRtGHKEY3Y9rti5XPCF.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn vermoeden was direct dat de aan- en afvoer verkeerd aangesloten zaten, maar nadat ik met een warmtebeeld camera dit controleer, lijken de aan- en afvoer bij het onderblok toch goed te zitten? De wamere aanvoer (links) klopt volgens mij met het pijltje...
:strip_exif()/f/image/5ycWhOvqnI4ezWYLu309oqn9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OxyZPFFm18bP3AwpM4GG6a2F.jpg?f=fotoalbum_large)
Maak ik hier een denkfout, is er mogelijk iets anders mis met deze radiator? Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Don't dream your life, live your dreams!