Heyhey!
Hieronder heb ik de vragen beandwoord. Hopelijk is dit voldoende anders vraag maar.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
DIt gaat 90% van de tijd gaming zijn. Wel op 2 schermen main gaat een LG UltraGear OLED 34GS95QE-B zijn en als 2de scherm gewoon een 27. Speel vooral AAA games en op 2de scherm vaak gewoon youtube of streaming of runescape
Wat mag het systeem gaan kosten?
Momenteel is de setup nog vrij ok, mijn gerichte prijs is 3K en max 3.5K als het echt een must is
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt ben altijd voorstaander van Intel geweest maar door de vele problemen die ik overal hoor heb ik geen schrik om de stap te maken naar AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Case en CPU koeler blijven zoals ze zijn
Ga je overklokken?
Normaal niet de eerste jaren
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht geen verlaging van prijs indien er echt dingen zijn die lager/beter zijn. Ik ben vooral benieuwd of er zoals CPU of GPU beter kan en/of het waard is om een 4090 te steken en andere zaken dan te drukken
Hieronder heb ik de vragen beandwoord. Hopelijk is dit voldoende anders vraag maar.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
DIt gaat 90% van de tijd gaming zijn. Wel op 2 schermen main gaat een LG UltraGear OLED 34GS95QE-B zijn en als 2de scherm gewoon een 27. Speel vooral AAA games en op 2de scherm vaak gewoon youtube of streaming of runescape
Wat mag het systeem gaan kosten?
Momenteel is de setup nog vrij ok, mijn gerichte prijs is 3K en max 3.5K als het echt een must is
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 7900X3D Boxed | € 476,- | € 476,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 175,05 | € 175,05 |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X | € 1.199,- | € 1.199,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Light Base 900 FX Zwart | € 219,90 | € 219,90 |
| 1 | Waterkoeling | be quiet! Light Loop 360mm Zwart | € 138,37 | € 138,37 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3040G32GX2-FX5 | € 225,90 | € 225,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master GX III Gold 850W | € 167,06 | € 167,06 |
| 1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 4TB | € 231,88 | € 231,88 |
| Totaal | € 2.825,16 | |||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt ben altijd voorstaander van Intel geweest maar door de vele problemen die ik overal hoor heb ik geen schrik om de stap te maken naar AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Case en CPU koeler blijven zoals ze zijn
Ga je overklokken?
Normaal niet de eerste jaren
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht geen verlaging van prijs indien er echt dingen zijn die lager/beter zijn. Ik ben vooral benieuwd of er zoals CPU of GPU beter kan en/of het waard is om een 4090 te steken en andere zaken dan te drukken