Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digibeetje
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 14-10-2024
Hallo allemaal, sinds vandaag wordt mijn laptop steeds uitgeschakeld kort nadat ik hem heb aangezet. het lampje op de afbeelding met de symbolen blijft oranje flikkeren (op dit moment is het weer groen) plus er komen vreemde geluiden uit mijn laptop, zoals het geluid van een sirene.

weet iemand wat dit is en hoe ik dit kan verhelpen? Ik heb mijn laptop nodig voor schoolwerk ^^'

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_dzXt62mL6QfyfpNdv22Bpw2nvs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FMalEwMwzKZq1p5M4Ojfz7NR.png?f=user_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:01
Er mist nogal wat cruciale informatie. Om te beginnen: merk /type laptop, al geprobeerd met andere lader, externe monitor aangesloten? Etc… Als je je topic start niet aanvult met de relevante info blijft het voor iedereen giswerk (en wordt het waarschijnlijk snel gesloten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:16
breew schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 20:48:
Er mist nogal wat cruciale informatie. Om te beginnen: merk /type laptop
Er staat een Medion laptop gelinkt toch?
uitvoering: Medion Erazer P15603 (30027424, Qwerty toetsenbord)
digibeetje schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 20:39:
Hallo allemaal, sinds vandaag wordt mijn laptop steeds uitgeschakeld kort nadat ik hem heb aangezet. het lampje op de afbeelding met de symbolen blijft oranje flikkeren (op dit moment is het weer groen) plus er komen vreemde geluiden uit mijn laptop, zoals het geluid van een sirene.
Sluit de laptop gewoon netjes af, dus Windows afsluiten in beeld of valt deze direct uitt?
Geluid van een sirene lijkt mij een probleem met de koeling(fan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
denk dat de fan het niet (goed) doet, waardoor die in no-time oververhit is en zich zelf maar uitzet..
maar blijft koffiedik kijken...

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digibeetje
Ik ben zoals mijn naam al zegt nogal een digibeet, haha... Medion Erazer P15603 (30027424, Qwerty toetsenbord) dit is het merk. Het afsluit scherm komt wél in beeld, hij valt dus niet direct uit. Ik heb geen externe monitor aangesloten en ook nog geen andere lader geprobeerd. wel bleef dit probleem ookal als ik de lader eruit had gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
hoelang heb je hem al?
heb je hem al eens schoon (laten) maken?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digibeetje
SMSfreakie schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:22:
hoelang heb je hem al?
heb je hem al eens schoon (laten) maken?
ik heb hem nu al 3,5 jaar. Ik heb hem nog niet schoon laten maken, zelf wel het een en ander geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hell-Slave
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-05 13:32
Klinkt als batterij stuk of geen voeding.
Doet de laptop dit ook zonder voeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:16
digibeetje schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:16:
Medion Erazer P15603 (30027424, Qwerty toetsenbord) dit is het merk. Het afsluit scherm komt wél in beeld, hij valt dus niet direct uit.
Automatisch afsluiten/hibernate doet Windows normaal als deze detecteert/denkt dat de batterij bijna leeg is.
Hell-Slave schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 22:41:
Klinkt als batterij stuk of geen voeding.
Doet de laptop dit ook zonder voeding?
Test het inderdaad eens zonder batterij.
Opvallend, deze laptop heeft nog een losse verwijderbare batterij, dus makkelijk om even te testen.
Pagina: 1