Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelCo
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 15-10-2024
Ben inwoner van Nederland, woon daar het meest van de tijd, maar we hebben ook een appartement in Spanje, Fuengirola.

Nu gaat het om het volgende.

Er is een app 'Fuengirola Transporte Urbano' die ik graag zou willen downloaden.
En wel op mijn Samsung A53, versie One UI = 6.1, Android-versie = 14.

Ik krijg bij Android echter de melding dat dit item niet beschikbaar is in mij land.

Hoe kan ik toch in het rijke bezit komen van deze en wellicht andere apps die deze melding genereren?
(ben en blijf ondanks mijn frequente aanwezigheid hier toch echt een hollander)

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:41

Zeror

Ik Henk 'm!

Je kan de APK (= Android installatiebestand) van de app opzoeken en downloaden en vervolgens installeren buiten de Play Store om.

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 14-10-2024 18:25 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ikzelf gebruik altijd de Aurora Store, mogelijk dat die jouw probleem ook oplost.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:46
Je zou ook eens contact op kunnen nemen met Interbus waarom hun app niet beschikbaar is voor buitenlanders.

Andere mogelijkheid, zet een tweede, Spaans, account op je telefoon alleen om Spaanse apps mee te installeren

[ Voor 34% gewijzigd door hcQd op 14-10-2024 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelCo
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 15-10-2024
Bedankt voor de reacties, zijn helemaal duidelijk alle 3.
Ga ermee aan de slag en gaat lukken!