Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akbert-11
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 25-05 22:41
Mijn vraag
Ik wil mp3's op mijn telefoon afspelen op mijn Sonos apparatuur.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Android telefoon

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik probeer het pad aan te geven waar de bestanden staan (op de SD-kaart in de telefoon) maar krijg dan de melding dat het pad niet geldig is - controleel of het pad de volgende indeling heeft:
//computer/deelnaam

mp3's afspelen op Sonos apparauur vanaf mijn pc lukt me wel. Nu nog vanaf mijn telefoon ....

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Had je Muziek afspelen die is opgeslagen op je Android-apparaat al gezien?
Opmerking over de functie 'Op dit apparaat' voor Android
Vanaf 23 mei 2023 verwijderen we de mogelijkheid om audiobestanden rechtstreeks af te spelen op Sonos met het menu 'Op dit apparaat' in de Sonos-app voor Android. We raden aan een van de in dit artikel beschreven methoden te gebruiken om ervoor te zorgen dat je nog steeds alle bestanden die op je Android-apparaat staan kunt afspelen.

[ Voor 77% gewijzigd door RobIII op 14-10-2024 15:29 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akbert-11
Voor Bluetooth en Line in moet je een extra Sonos apparaatje kopen of een NASdrive installeren. 🥴

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rorie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 15:46
Koop je via marktplaats een Sonos Connect, via de oude app koop je die al voor 50 euro. Je stelt dan de netwerk locatie in waar jou mp3 staan en hij indexeert hem dan. Via de nieuwe Sonos app heb je een Connect voor 170 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akbert-11
Dan vraag ik mij tenslotte nog af of ik mp3 bestanden die op mijn tablet staan via Sonos kan afspelen door in Sonos een gedeelde map toe te voegen. Als dat al mogelijk is vraag me echter af welke naam van mijn tablet ik daar moet invoeren... Jullie enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:51
Sonos kan afspelen van network shares, als je app kan vinden die een netwerkshare aanmaakt kan sonos die afspelen. Deze netwerkshare kan ook je pc of router met usb stick zijn.
https://support.sonos.com...ur-music-library-to-sonos

Het is eenvoudiger vanaf Apple, dan airplay je simpelweg alle geluid, ook van eventuele mp3 bestand apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akbert-11
Het is mij al gelukt bestanden die op mijn PC staan vanaf mijn telefoon via Sonos af te spelen. Nu vraag ik mij alleen nog af of dat ook kan in plaats vanaf de pc nu bestanden van de tablet af te spelen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MotorBeast
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb dan weliswaar een Bluesound 8) . Waarom schaf je geen NAS aan? Ik heb echt terabytes aan muziek daarop staan en films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akbert-11
MotorBeast schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:07:
Ik heb dan weliswaar een Bluesound 8) . Waarom schaf je geen NAS aan? Ik heb echt terabytes aan muziek daarop staan en films.
Ja, kan ook natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MotorBeast
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20-11-2024
Is even een aanschaf maar je kan jaren vooruit. Ik heb een Synology DS 414 al 10 jaar oud. Draai er ook domotica op, Plex, foto's erop (ook van de smartphone), documenten, radarr etc etc. Je kan het zo gek niet bedenken. Ik heb er ook muziek op staan die ook nergens te streamen is.
Pagina: 1