Filter voor Excel-topics in CSA

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
1. Welk probleem ervaar je?
De Excel-pocalyps is over ons neergedaald. Nieuwe leden lijken met liefde hun eerste bericht in CSA te wijden aan Excel. Hoe kun je een forum vol inspirerende topics doorploegen als je iedere keer struikelt over "Hoe gebruik ik een VLOOKUP?" of "Help, mijn cellen lopen weg"? }:O

2. Waarom is dat een probleem?
Op zich heb ik niets tegen Excel (oké, misschien een beetje), maar mijn feed voelt nu aan als een Excel-supportlijn. De constante stroom aan tabellen, formules en cellen heeft mijn interesse inmiddels volledig gecodeerd in #ERROR. :z

3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Zodra ik op "Actieve topics" klik, staat Excel voor de deur. Het voelt alsof ik per dag minstens vijf keer een vraag voorbij zie komen over hoe iemand z’n loonlijst kan fixen. Laten we zeggen dat de frequentie schrikbarend hoog is. :o

4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Een magisch filter dat automatisch Excel-gerelateerde topics naar een parallelle dimensie stuurt waar ze gezellig samen kunnen rekenen, ver weg van CSA. Of, voor de minder sci-fi optie: een aparte Excel-categorie waar alle tabellen zich netjes kunnen schikken, zodat ik mijn feed kan blijven vullen met écht interessante vragen. :Y)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron