Hallo allemaal,
Ik ga binnenkort een nieuwe gaming computer aanschaffen en twijfel of ik mijn huidige iiyama G-Master Red Eagle GB3266QSU-B1 ook ga vervangen. Dit is namelijk een 144HZ monitor en ik wil misschien wel naar een 240HZ monitor toe. Ik weet echter niet hoe groot dit verschil gaat zijn en of mijn nieuwe computer dit eventueel wel aan kan.
Daarom mijn vraag of jullie eens naar mijn situatie willen kijken en adviseren wat jullie zouden doen.
Ik zoek een?
Nieuwe Gaming monitor Curved met 240HZ refresh rate. Minimale inch is 32
Wat is je budget?
Tussen de €400 en €500,- is acceptabel.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben zelf ontzettend fan van IIyama, maar sta zeker open voor andere merken. Ik had namelijk al gezien dat IIyama in deze specs weinig aanbod heeft.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem waar de nieuwe monitor op aangesloten gaat worden heeft de volgende configuratie:
Processor:
AMD Ryzen 7 7700
Videokaart:
Asus Dual GeForce RTX 4070 TI Super OC Edition 16GB
Moederbord:
Gigabyte B650 Gaming X AX v2
Welke games ga je voornamelijk spelen?
De games die ik voornamelijk zal spelen op de nieuwe monitor zijn World of Warcraft, Call of Duty, Counterstrike 2, Diablo 4
Overige zaken die wellicht belangrijk zijn
Ik zit voornamelijk alleen achter de monitor en de monitor zal aan een muurbeugel bevestigd worden aan de muur via de VESA koppeling. Er hoeft niet speciaal een USB-C aansluiting op te zitten voor een eventuele laptop
De monitor die ik zelf al gevonden had die mij eventueel wel interessant leek is de volgende:
https://azerty.nl/product...650eu-g65b-series/4975903
Ik ga binnenkort een nieuwe gaming computer aanschaffen en twijfel of ik mijn huidige iiyama G-Master Red Eagle GB3266QSU-B1 ook ga vervangen. Dit is namelijk een 144HZ monitor en ik wil misschien wel naar een 240HZ monitor toe. Ik weet echter niet hoe groot dit verschil gaat zijn en of mijn nieuwe computer dit eventueel wel aan kan.
Daarom mijn vraag of jullie eens naar mijn situatie willen kijken en adviseren wat jullie zouden doen.
Ik zoek een?
Nieuwe Gaming monitor Curved met 240HZ refresh rate. Minimale inch is 32
Wat is je budget?
Tussen de €400 en €500,- is acceptabel.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben zelf ontzettend fan van IIyama, maar sta zeker open voor andere merken. Ik had namelijk al gezien dat IIyama in deze specs weinig aanbod heeft.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem waar de nieuwe monitor op aangesloten gaat worden heeft de volgende configuratie:
Processor:
AMD Ryzen 7 7700
Videokaart:
Asus Dual GeForce RTX 4070 TI Super OC Edition 16GB
Moederbord:
Gigabyte B650 Gaming X AX v2
Welke games ga je voornamelijk spelen?
De games die ik voornamelijk zal spelen op de nieuwe monitor zijn World of Warcraft, Call of Duty, Counterstrike 2, Diablo 4
Overige zaken die wellicht belangrijk zijn
Ik zit voornamelijk alleen achter de monitor en de monitor zal aan een muurbeugel bevestigd worden aan de muur via de VESA koppeling. Er hoeft niet speciaal een USB-C aansluiting op te zitten voor een eventuele laptop
De monitor die ik zelf al gevonden had die mij eventueel wel interessant leek is de volgende:
https://azerty.nl/product...650eu-g65b-series/4975903
[ Voor 40% gewijzigd door lars.nijhuis op 14-10-2024 12:44 ]