Mijn iPad Pro 12,9" met de M1-chip gaat niet meer aan. Hij lag aan de oplader en is van de ene op de andere dag 'overleden'. Er is geen beeld, helemaal niets. Hij reageert niet op het aansluiten van de oplader of andere knoppencombinaties.
Dit heb ik al geprobeerd:
Heeft iemand nog tips of ideeën wat ik kan proberen? Is er een manier om bijvoorbeeld te checken of hij überhaupt USB-connectie maakt en er communicatie mogelijk is met mijn MacBook? Ik heb online gezocht, maar ik kom geen veelvoorkomende problemen tegen die vergelijkbaar zijn met wat ik ervaar. De oplossingen die ik vind, heb ik al geprobeerd.
De volgende stap is misschien om 'm naar een reparateur te brengen, maar iPads zijn notoir lastig te fixen, dus ik heb er een hard hoofd in.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Dit heb ik al geprobeerd:
- Volume omhoog, volume omlaag, en de aan/uit-knop ingedrukt houden (zelfs lang vasthouden niet).
- DFU-modus proberen.
- Opladen met verschillende laders en kabels (nog steeds geen beeld of oplaadicoon).
- Verbinden met mijn MacBook en diverse tools gebruikt, maar geen connectie.
- iPad een tijdje laten liggen, zowel aan de oplader als zonder, in de hoop dat de batterij zou leeglopen.
- USB-C poort schoongemaakt (al was die niet zichtbaar vies).
Heeft iemand nog tips of ideeën wat ik kan proberen? Is er een manier om bijvoorbeeld te checken of hij überhaupt USB-connectie maakt en er communicatie mogelijk is met mijn MacBook? Ik heb online gezocht, maar ik kom geen veelvoorkomende problemen tegen die vergelijkbaar zijn met wat ik ervaar. De oplossingen die ik vind, heb ik al geprobeerd.
De volgende stap is misschien om 'm naar een reparateur te brengen, maar iPads zijn notoir lastig te fixen, dus ik heb er een hard hoofd in.
Alvast bedankt voor jullie hulp!