Toon posts:

Hoe zit dat nou met lading op HD's?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had dus pas geleden 2 HD's aangeschaft om RAID te bouwen en toen eeeeeeehh hield ik ze toen ze nog geladen waren net iets te dicht bij elkaar, met de 2 open kantern naar elkaar toe.... dat gin dus fout :(
MAar nu is mijn vraag: Als je een open en een gesloten kant naar elkaar toe laat zitten, bijv in je kast, kan er dan ook iets verkeerd gaan? Ik bven namelijk vrij bang, dat ik weer iets ga mollen.

Gesloten wil dus zeggen die egale kant, open is de kant met elektronica en printplaat

Bvd,

Verwijderd

Ik ga dat nu even proberen. Resultaten (hopelijk) met een paar minuten

Verwijderd

HEb nu twee (SCSI, U2W) drives met te printplaten naar elkaar toe aan het werken. tot nog tie geen problemen.

Verwijderd

Misschien een procentje lagere prestatie door hoog-frequente storingsgolven. Dun plaatje geaard blik ertussen, storingsinvloeden weg.

Verwijderd

Topicstarter
hohohohohoh
Ik heb gedaan: 2 HD's met printplaten naar elkaar toe.......en je zag echt de vonk overslaan hoor, serieus
Maar misschien is dat niet als je ze OP elkaar (dus tegen elkaar aan) legt, omdat ze dan 1 geheel vormen?

Iemand een idee? Ik wou namelijk 2 HD met 1 3,5 inch bay ertussen doen, omdat dat wat beter koelt met mijn fan ervoor.

Dus: zeg het maar. Wat is mogelijk?

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ik zou het ook graag willen weten.
Want binnenkort koop ik er nog een 60tje bij...
Kun je ze niet alletwee in een 3 1/2 baytje doen?
Ik bedoel eentje en dan eentje eroven in een andere 3 1/2
Of is het beter om hem in een zo'n grote bay te gooien onder mijn brander en dvd?
Pagina: 1