Toon posts:

Serious Sam loopt vast door "engine.dll"

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Serious Sam wil niet opstarten op mijn 2 pc's. Ook bij 2 collega's van mij geeft ie de(zelfde) volgende (Windows?)foutmelding bij de intro als "Croteam" in beeld is:
"Serioussam heeft een fout veroorzaakt in ENGINE.DLL. Serioussam wordt nu afgesloten. Als er zich problemen blijven voordoen, start u de computer opnieuw op."

Nou, niks helpt...
Het merkwaardige is dat ie het een tijdje terug wel eenmalig heeft gedaan en ook bij een collega heeft ie goed gewerkt maar kwam in een later stadium - na een nieuwe install van Win Me deze foutmelding.

Kent iemand dit probleem en/of een oplossing?

Verwijderd

heb dit probleem al vaker gehoord. Heb je de laatste patch al geïnstalleerd, dat helpt wellicht.

Verwijderd

jah deze fout kreeg ik ook. Maar heb de patch van USA en van EUROPE geprobeert maar geen van beide zeiden dat ik de Serious Sam heb geinstalleerd.

Draai Windows Xp met een Radeon 8500

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 23:35
ik weet dat dit al een redelijk oud topic is maar ik heb dit probleem nou ook opeens.

vroeg me dus af of er al een oplossing voor is. hij deed t altijd goed met mn kyro 2 videokaart maar nou dat ik een gf4 heb heb ik m nog nie aan de praat gekregen (serious sam dus). heb trouwens ook winxp maar daar heeftie het wel op gedaan bij mij. oplossing?

Ik heb echt een hele goeie PC.

Verwijderd

Ik heb hier geen problemen.

Misschien staan je video opties fout! Bij je optie-scherm kom je niet meer! Maar als je "SS/Scripts/PersistentSymbols.ini" verwijdert (back-up), start de SS met standaard instellingen op.

suc6

NB: In de scripts folder staat ook "Game_startup.ini" als je hier met een text-editor de regel "hud_iStats=1;" toevoegd (zonder"") heb je altijd je framerate in beeld!

Verwijderd

Hij werkt nog steeds niet hiero. Snap er niks van.
1e level kan ik gewoon tot een bepaald eind spelen.
Pas als je langs de rand van de berg om hoog moet lopen dan loopt hij bij mij vast :? |:(
Pagina: 1