Hallo
Ik merkte dat mijn laadpaal regelmatig uitviel. Staat ook ingesteld dat hij dat moet doen als er op een fase > 10A zit (circa 2300W dus).
Op deze eerste screenshot zie je de Goodwe netjes de PV opbrengst verdelen over de 3-fases::fill(white):strip_exif()/f/image/P6xo00RwGwOlBVMefFKu9qjA.png?f=user_large)
Nu komt het vreemde! Met load balancing aan, zit er plots meer dan 3000W op fase 1
Waar moet die vandaan komen? Uiteindelijk zijn er dan situaties dat er een fase over de 10A gaat. Terwijl dat in se niet kan. Ik ben er zeker van dat er geen 3423W op fase 1 zit. Lijkt wel dat hij hier fases samentelt...
Iemand een id'tje?
Ik merkte dat mijn laadpaal regelmatig uitviel. Staat ook ingesteld dat hij dat moet doen als er op een fase > 10A zit (circa 2300W dus).
Op deze eerste screenshot zie je de Goodwe netjes de PV opbrengst verdelen over de 3-fases:
- [Fases 1 en 2 zitten allebei rond de 1500W door de laadpaal
- fase 3 is wat hoger want daar zit buiten 1500W van de laadpaal een 600W extra bij van de warmtepomp (en ook wat kleine verbruikers)
:fill(white):strip_exif()/f/image/P6xo00RwGwOlBVMefFKu9qjA.png?f=user_large)
Nu komt het vreemde! Met load balancing aan, zit er plots meer dan 3000W op fase 1

Iemand een id'tje?
:fill(white):strip_exif()/f/image/ORu3ZkBRJNMplIBJRWlsFNIS.png?f=user_large)