Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
een device tussen docking station usb-c naar een oude pc. welke geen usb-c heeft.
En ook nog een usb-c hub met een knop om te switchen tussen de usb-c aansluiting?
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
maakt niet uit
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
nee maakt niet uit
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
huidige pc:
fx6300
rx480 ( hdmi, display port x2)
docking station
3x hdmi waarvan 2x display linked en 1x hdmi alt dp
hoe het zou moeten werken:
vanuit de usb-c van het docking station naar de laptop en de pc alles op het docking station moet dan beschikbaar zijn voor de pc en laptop.
Eigenlijk nog een usb-c hubje ertussen waarop laptop usb-c kabel en pc usb-c kabel op aangesloten zijn en dat ik dan met een knop op de hub kan swithen.
Een nieuwe laptop met usb-c dp alt mode
Een oude pc zonder usb-c dp alt mode.
monitor - > hdmi -> dockingstation ( hdmi)
dockingstation -> usb-c thunderbolt 4? -> oude pc
Beeld via de 2x hdmi poorten op het docking station welke display linked tech gebruiken werkt wel.
maar de 3e hdmi poort dus niet.
dockingstation -> usb-c laptop usb-c werkt.
ik zag:
pci adapter kaarten om usb-c thunderbolt 4 op je pc te krijgen. , lees veel issues daarmee en dat het niet werkt of beeld gaat raar doen.
usb-c naar displayport adapter voor videokaart ( rx480) heb ik maar dan wordt het apparaat niet meer herkent dus heb je geen docking station.
maar mijn docking station moet via die usb-c kabel ook gekoppeld zijn als device gaat dat dan werken?
Ik heb een usb-c kabel naar displayplay kabel ontvangen en getest en lijkt niet te werken dan wordt het docking station niet meer herkent en functioneert dit niet. Wat kan ik nog doen?
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
een device tussen docking station usb-c naar een oude pc. welke geen usb-c heeft.
En ook nog een usb-c hub met een knop om te switchen tussen de usb-c aansluiting?
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
maakt niet uit
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
nee maakt niet uit
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
huidige pc:
fx6300
rx480 ( hdmi, display port x2)
docking station
3x hdmi waarvan 2x display linked en 1x hdmi alt dp
hoe het zou moeten werken:
vanuit de usb-c van het docking station naar de laptop en de pc alles op het docking station moet dan beschikbaar zijn voor de pc en laptop.
Eigenlijk nog een usb-c hubje ertussen waarop laptop usb-c kabel en pc usb-c kabel op aangesloten zijn en dat ik dan met een knop op de hub kan swithen.
Een nieuwe laptop met usb-c dp alt mode
Een oude pc zonder usb-c dp alt mode.
monitor - > hdmi -> dockingstation ( hdmi)
dockingstation -> usb-c thunderbolt 4? -> oude pc
Beeld via de 2x hdmi poorten op het docking station welke display linked tech gebruiken werkt wel.
maar de 3e hdmi poort dus niet.
dockingstation -> usb-c laptop usb-c werkt.
ik zag:
pci adapter kaarten om usb-c thunderbolt 4 op je pc te krijgen. , lees veel issues daarmee en dat het niet werkt of beeld gaat raar doen.
usb-c naar displayport adapter voor videokaart ( rx480) heb ik maar dan wordt het apparaat niet meer herkent dus heb je geen docking station.
maar mijn docking station moet via die usb-c kabel ook gekoppeld zijn als device gaat dat dan werken?
Ik heb een usb-c kabel naar displayplay kabel ontvangen en getest en lijkt niet te werken dan wordt het docking station niet meer herkent en functioneert dit niet. Wat kan ik nog doen?