Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivanhoe007
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 14-10-2024
Sinds kort heb ik een auto met Android auto en gebruik ik dan ook Google Maps voor de navigatie. In de Google Maps app op mijn smartphone heb ik een aantal favorieten opgeslagen en deze via de notitie een naam gegeven. Bij gebruik van Android auto vind ik deze favorieten wel terug, maar, de benaming zie ik nergens staan. Is er een manier om die benaming/notitie toch te kunnen zien?
Opgelost: blijkbaar moet ik mijn favorieten een label geven (kan niet via de app op mijn smartphone of Anrdoid auto) en vind ik deze plaatsen onder die labelnaam terug onder gelabeled. Maar onder favorieten staan ze nog altijd zonder naam.

[ Voor 23% gewijzigd door Ivanhoe007 op 12-10-2024 16:39 . Reden: oplossing gevonden ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:29
Ivanhoe007 schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:35:
Opgelost: blijkbaar moet ik mijn favorieten een label geven (kan niet via de app op mijn smartphone of Anrdoid auto) en vind ik deze plaatsen onder die labelnaam terug onder gelabeled. Maar onder favorieten staan ze nog altijd zonder naam.
Lees elders ook diezelfde problemen, zo mogelijk moeten zijn om de favorietenmet de hand een naam te geven in AA, dat je ze daar ook hebt.

Mar mooi dat het via Labels ook opgelost is voor jou.