Vaatwasser afstellen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans S
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 12-10-2024
Inbouw vaatwasser afstellen

Front van mijn inbouw vaatwasser loopt scheef. Ik heb het idee dat de achterpoten lager moeten. Alleen is het mij niet duidelijk hoe. Ik heb handleiding al geraadpleegd maar wat ik ook doe er gebeurd niets. Heeft iemand de gouden tip. Betreft een Pelgrim GWV792

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20:58
Welke specifiek? de ONY P01 ?
Je moet om de pootjes af te stellen eerst de borgmoeren losdraaien. Vervolgens stel je de pootjes af door ze te draaien. Natuurlijk op eind weer de borgmoeren vast zetten.

Het kan zijn dat je achterpoten al maximaal uitgedraaid zijn, in dat geval de voorpoten meer indraaien geeft zelfde effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23:31
99ruud99 schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 12:32:
Welke specifiek? de ONY P01 ?
Het kan zijn dat je achterpoten al maximaal uitgedraaid zijn, in dat geval de voorpoten meer indraaien geeft zelfde effect.
TS wil de achterkant lager hebben, denk niet dat dit dan werkt ;)

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:46

Reptile209

- gers -

Vaak (soms) zit er midden voor aan de onderkant van de vaatwasser een schroef waarmee je de achterpoten kunt in- en uitdraaien.

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20:58
Drardollan schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 12:35:
[...]

TS wil de achterkant lager hebben, denk niet dat dit dan werkt ;)
ah sorry, dan is het kwestie van pootjes korter draaien natuurlijk - en als ze minimale afstand hebben dan voorpoten verlengen. Niet heel moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ouwefreaker
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:46
Vraag, heeft de machine wel in het verleden goed gestaan, zo ja dan moet je even aan de onderzijde van de vaatwasser wat naar voor trekken.
Door gebruik van deur openen en vullen van de vaat , loopt bijna elke vaatwasser onder naar achter.
Veel vaatwassers staan namelijk alleen maar boven vast.
Edit,
als ik op de specificaties kijk is het al een oudere, en staan hoogst waarschijnlijk ook aan de achterzijde op dezelfde pootjes als voor, zowel links als rechts .
Kleine schatting , ouder dan 10 jaar.

[ Voor 26% gewijzigd door ouwefreaker op 12-10-2024 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
ouwefreaker schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:57:
Vraag, heeft de machine wel in het verleden goed gestaan, zo ja dan moet je even aan de onderzijde van de vaatwasser wat naar voor trekken.
Door gebruik van deur openen en vullen van de vaat , loopt bijna elke vaatwasser onder naar achter.
Zou niet moeten. Dan heeft de keukenboer een grote fout genaakt.
Voornamelijk bij blindgrepen maken ze die fout.

Elke vaatwasser die scheef staat na verloop van tijd is een installatie fout.
Zou dus nooit moeten kunnen.

De oplossing van prutsers: schroef door poot in ondervloer 8)7

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Het staat gewoon netjes in de installatie handleiding op de website van pelgrim 😉

[ Voor 47% gewijzigd door DJMaze op 12-10-2024 18:33 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:46
Als de vaatwasser met de bovenkant tegen het keukenblad / keukenkast aankomt, kan je de achterpoten losser schroeven, maar zal 'ie niet naar achteren gaan kantelen, omdat het blad / kast dan in de weg zit.

Probeer 'm ook aan de voorkant lager te zetten, waardoor 'ie los komt.

Check ook of 'ie aan de voorkant aan het keukenblad / keukenkast vastgeschroefd zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:37

BCC

Bij mijn IKEA vaatwasser is het front los te stellen van de vaatwasser - dat lijkt me ook logischer dat daar speling in komt omdat daar aan getrokken wordt ?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Pagina: 1