Ik zoek een?
Een compleet systeem minus de ssd die heb ik al
Wat is je budget?
~ 1600 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur, zou leuk zijn als het allemaal een beetje matched qua kleur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
[i]Gaat om een systeem voor voornamelijk voor 2d art, pixel art, illustraties, storyboards grafisch design e.d. Ook veel retro games en paar lichte games zoals deze:
Sims 2, 3, 4.
Dark Souls, Bloodborne, Elden Ring.
Rollercoaster Tycoon 2 + 3.
Bloodstained.
Divinity Original Sin 2
Baldurs gate 3
Het volgende systeem heb ik zelf samengesteld:
Ik zit nog met de volgende vraagjes:
1: Is de 9700x wel genoeg cores voor creative werk en kan ik wellicht beter een 7900x erin zetten?
2: Wellicht is een nvidia kaart beter vanwege cuda maar daar weet ik niet zoveel van voor creatieve doeleinden.
Het
Een compleet systeem minus de ssd die heb ik al
Wat is je budget?
~ 1600 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur, zou leuk zijn als het allemaal een beetje matched qua kleur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
[i]Gaat om een systeem voor voornamelijk voor 2d art, pixel art, illustraties, storyboards grafisch design e.d. Ook veel retro games en paar lichte games zoals deze:
Sims 2, 3, 4.
Dark Souls, Bloodborne, Elden Ring.
Rollercoaster Tycoon 2 + 3.
Bloodstained.
Divinity Original Sin 2
Baldurs gate 3
Het volgende systeem heb ik zelf samengesteld:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9700X Boxed | € 374,99 | € 374,99 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 179,- | € 179,- |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 7800 XT OC Edition 16GB GDDR6 | € 529,- | € 529,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Charcoal Black | € 149,- | € 149,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 39,55 | € 39,55 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 97,80 | € 97,80 |
1 | Voedingen | MSI MAG A850GL PCIE5 Zwart | € 99,90 | € 99,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.469,24 |
Ik zit nog met de volgende vraagjes:
1: Is de 9700x wel genoeg cores voor creative werk en kan ik wellicht beter een 7900x erin zetten?
2: Wellicht is een nvidia kaart beter vanwege cuda maar daar weet ik niet zoveel van voor creatieve doeleinden.
Het
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell