Bug pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paatriot
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-08 21:23
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
uitvoering: Samsung ViewFinity S95UC 49" Zwart

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Nvt

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Prijs geeft 836.04 aan als laagste prijs, terwijl in de tabel de laagste prijs 932 is. Ik krijg daardoor onterecht notificaties.

Indien relevant, voeg een screenshot toe
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eTUpvjp2grwn66JzJ_F0lWQZ_do=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Gny95byUk2YoB6r4gBcw4oEN.png?f=fotoalbum_large

Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Macbook pro M1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Als je op basisprijs oplopend sorteert geeft ie bij de winkel Senetic €836,04 aan.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:48
Als oplossing zou je de winkel kunnen uitsluiten in je prijs alert, en zelfs eventueel op levertijd, om alleen prijs alerts te krijgen van verkopers die ook relatief snel kunnen leveren, dat wordt het allemaal wat meer realistisch.

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paatriot
Toet3r schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 15:34:
Als je op basisprijs oplopend sorteert geeft ie bij de winkel Senetic €836,04 aan.
Maar dan is het toch nog altijd een bug? De basisprijs is toch niet de prijs waarvoor hij gekocht kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:50
paatriot schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 15:41:
[...]

Maar dan is het toch nog altijd een bug? De basisprijs is toch niet de prijs waarvoor hij gekocht kan worden?
de basis prijs hij kan het ook gekocht worden voor (€836), maar dan met meer dan €100 verzendkosten...
https://www.senetic.nl/product/LS49C950UAUXEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:48
paatriot schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 15:41:
[...]

Soms kan je het product ook ophalen, dus dan is het toch echt de prijs waarvoor je het product kan kopen.
In dit geval niet van toepassing, omdat bijvoorbeeld Mediamarkt geen verzendkosten in rekening brengt op dit bedrag.

Het zou wellicht een oplossing zijn als Tweakers kunnen aangeven of ze een prijsalert willen op basis van de basis prijs, of totaal prijs.

Zelf vind ik het geen bug, wel verwarrend. Zeker als er verkopers zijn met verzendkosten van 100 EUR..
Maar dat is aan T.net om te oordelen, niet ik :+

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paatriot
canonball schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 15:45:
[...]

de basis prijs hij kan het ook gekocht worden voor (€836), maar dan met meer dan €100 verzendkosten...
https://www.senetic.nl/product/LS49C950UAUXEN
Nee, hij kan niet voor de basisprijs gekocht worden. Ik kan niet afhalen bij die partij dus de koper moet altijd de 100+ verzendkosten betalen.

Anyway, ik zie niet in hoe de basisprijs relevant is voor alerts tov de totaalprijs (de prijs die het de koper daadwerkelijk kost). Als koper wil ik toch weten, wat moet ik betalen? Al het andere doet er mijn inziens niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:07

dragonhaertt

@_'.'

paatriot schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 16:01:
[...]

Nee, hij kan niet voor de basisprijs gekocht worden. Ik kan niet afhalen bij die partij dus de koper moet altijd de 100+ verzendkosten betalen.

Anyway, ik zie niet in hoe de basisprijs relevant is voor alerts tov de totaalprijs (de prijs die het de koper daadwerkelijk kost). Als koper wil ik toch weten, wat moet ik betalen? Al het andere doet er mijn inziens niet toe.
Omdat veel webshops gratis verzending geven boven x bedrag.
Ook zijn de verzendkosten steeds minder relevant als je meer producten koopt, zo kan je bijvoorbeeld wél 100x dat product kopen voor (net iets meer dan) 100x de prijs.

Ook zijn de verzendkosten variabel afhankelijk van je locatie. Hoe zou je daar op moeten gaan filteren?

[ Voor 6% gewijzigd door dragonhaertt op 11-10-2024 16:04 ]

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Pagina: 1