Youtube Muziek mixen uploaden

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:40
Ik heb een hoop muziekmixen van jaren geleden die ik graag wil uploaden naar Youtube.
Nu zijn het muziek mixen maar nu moeten er filmpjes van gemaakt worden, hoe kan ik dit het makkelijkste doen? (graag met freeware)

Ik ben al met OBS studio bezig geweest maar dan moet je gaan streamen en dat was ook niet de bedoeling.

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Bij openen van je topic stonden er wat placeholders, incl. 'Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...'

Ook wil je concreter zijn in wat je bedoelt met filmpje maken van een remix: AI die beelden bedenkt? Beelden van jij die zingt of danst, iets anders?

Dat een tool dat specifiek is gemaakt om te streamen wil streamen snap ik. Het uploaden naar YT is secundair, lijkt me. Kan je aangeven welke andere videobewerkingtools je hebt geprobeerd?

Omdat er met deze topicstart mensen niet geneigd zijn mee te denken, sluit ik dit topic wel. Je kunt een nieuwe aanmaken, maar geef dan ajb meer informatie in de topicstart.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.