Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanOskam97
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11:33
Wanneer ik van mijn Samsung toestel iets wil afdrukken komt er een onscherpe afdruk uit de printer met bijna grijze tekst in plaats van zwart zie voorbeeld;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vDJbXxkrZViWuP7DWl38N_v3LR0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1d9agH976Mov9GjFsqbi9aQK.jpg?f=fotoalbum_large

Eerst gebruikte ik een HP OfficeJet 200 Mobile, nu dacht ik dat het aan de printer lag dus heb ik een Epson Workforce W110 gekocht. En heb ik exact hetzelfde probleem. Dus waarschijnlijk ligt het aan de telefoon.

Ik heb slechts één post online gevonden hierover en dat was ook hier op Tweakers. Daar was de oplossing om de kleurentoner te verwijderen. Maar dat is hier helaas geen oplossing.

Weet iemand wat ik nog kan proberen?

[ Voor 48% gewijzigd door ArjanOskam97 op 11-10-2024 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En als je dezelfde pagina print vanaf de PC, gaat dat wel goed?

Zelf zou ik het zoeken in de print instellingen, of de printer applicatie. Heb je de printerapp van het printermerk zelf al geprobeerd ipv de Samsung meegeleverde software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanOskam97
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11:33
swhnld schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 18:08:
En als je dezelfde pagina print vanaf de PC, gaat dat wel goed?

Zelf zou ik het zoeken in de print instellingen, of de printer applicatie. Heb je de printerapp van het printermerk zelf al geprobeerd ipv de Samsung meegeleverde software?
Vanaf een andere Samsung telefoon en de computer gaat het wel goed.

Heb bij de HP de HP Smart App geprobeerd en bij de Epson de Epson Print app geprobeerd, zelfde probleem. Ergens in die Samsung zit iets niet goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArjanOskam97 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 08:19:
[...]

Vanaf een andere Samsung telefoon en de computer gaat het wel goed.

Heb bij de HP de HP Smart App geprobeerd en bij de Epson de Epson Print app geprobeerd, zelfde probleem. Ergens in die Samsung zit iets niet goed...
Dan zou ik de andere en deze Samsung telefoon naast elkaar leggen en instellingen en geinstalleerde apps vergelijken.

Alternatief is deze Samsung een reset geven naar fabrieksinstellingen, geen backup terugzetten, en gelijk de print testen. Werkt dat ook niet, zul je bij Samsung support de melding moeten maken want dan is het buiten jou bereik om te repareren.
Werkt dat wel kun je de telefoon backup terugzetten en nogmaals proberen, gaat het dan weer fout, zit het mis in de backup en zul je na een reset kaal de boel moeten opbouwen en bijvoorbeeld alleen handmatig WhatsApp uit losse backup herstelen.