Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Kun je niet beter een houten lat ertegen zetten in hetzelfde hout als de schutting?
En hier de sluitplaat in frezen?
En hier de sluitplaat in frezen?
Dremel met diamant wiel en dan het midden er uit breken met een kleine steenbeitel.
Als er perse een gat in het beton gemaakt zou moeten worden dan zou ik een diamantschijfje in mijn Dremel zetten. Daarmee de outline in 'zagen' en dan uitbikken.
Bij onze schutting is dat opgelost zoals hierboven, latten tegen de palen en daar de poortdeur aan en aan de andere kant de schoot.
Ik zou die paal zeker niet gaan verzwakken. Als je pech hebt leg je ook nog wapening bloot. Ik heb dat eerlijk gezegd ook nergens zo gezien. Ik ga mee met de posts hierboven: een extra lat. Bijkomend voordeel: als er ooit iets ongelijk verzakt, wat zeker het eerste jaar niet ongebruikelijk is, heb je nog de mogelijkheid om het gat iets op te ruimen of de lat na te stellen.
Pagina: 1