.ad verhullen als een .plan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-05 21:30
Ik had gezien de titel gehoopt op een leuk verhaal over hoe jullie wijzigingen/verbeteringen in de CSS gaan doorvoeren voor betere toegankelijkheid, om vervolgens reclame voor de dev summit voorgeschoteld te krijgen..

.plan: CSS voor inclusiviteit: zo maak je je websites toegankelijker

Dit is toch geen .plan? Gezien de reacties onder het artikel ben ik ook niet de enige die er zo over denkt.

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 11-10-2024 09:06 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ooit was het zo:
chengbondkwok schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:43:
[...]

Om het even kort samen te vatten:
  • .Plan is er voor interne dingen, zoals updates aan de site en andere zaken die Tweakers aangaan.
  • .Actie blijft voorbehouden aan zaken die (deels) gesponsord zijn, maar waarbij er sprake is van interactie, een wedstrijd of weggeven van iets.
  • .Adv zijn zaken die verwant zijn aan een .Actie bijvoorbeeld, maar waar geen winelement meer inzit.
Dus of er is iets veranderd, of er is een foutje gemaakt.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:48
Nou ben ik het met TS eens: dit is reklame, maar niet voor een extern iets maar voor een evenement door Tweakers georganiseerd. Maar nog steeds reklame.

Ik gok dat, omdat het reklame is voor een zelf georganiseerd evenement, dit gezien wordt als een 'intern ding' en dus .plan.

Maar toch even opmerken: bij dit CSS artikel komen er vragen over. Waarom was het artikel van .plan: Paula Januszkiewicz (Cqure): ‘Kunstmatige intelligentie in cybersecurity’ dan wel acceptabel als .plan?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D4NG3R
vanaalten schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 11:13:

Maar toch even opmerken: bij dit CSS artikel komen er vragen over. Waarom was het artikel van .plan: Paula Januszkiewicz (Cqure): ‘Kunstmatige intelligentie in cybersecurity’ dan wel acceptabel als .plan?
Deze heb ik zelf niet gezien, maar de titel schept een hele andere verwachting. Had vandaag dan iets vergelijkbaars gedaan in de trant van:

".plan: Ramona Domen (Team Rockstars IT): 'Zo maak je je websites toegankelijker'"

Bij de titel ".plan: CSS voor inclusiviteit: zo maak je je websites toegankelijker" verwacht ik een onderzoek en een stukje inzage in hoe Tweakers de conclusie van dit onderzoek heeft geïmplementeerd of gaat implementeren. Niet een epistel van een externe spreker welke op het podium zal staan bij een evenement wat t.net organiseert. }:|

Of dit soort content onder de .plan tag moet vallen is bij een duidelijke titel weer een andere discussie, ik durf zelf te stellen dat het een .adv is, maar eigenlijk ook net weer niet. Daar komt bij dat .adv's standaard niet zichtbaar zijn voor mensen met een abo.

Tijd voor een .event oid?

[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 11-10-2024 11:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Ik heb ook wel vaker dat ik denk van "hé maar dit is toch gewoon een advertentie", en dan gaat het vrijwel altijd over een of andere spreker op de Dev Summit.

Mee eens dat het heel jammer is dat deze niet gewoon een eigen categorie krijgen of duidelijker aangeduid worden, want er wordt niks gepland. Leuk dat het een eigen event is is, maar dan klopt de naam 'Plan' niet en vallen de daadwerkelijk interessante artikelen over ontwikkeling van Tweakers zelf weer weg bij deze advertenties.

Lijkt me niet zo heel lastig om hier een '.Event' voor te maken bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-05 21:14

De Nelis

en anders maar niet...

Hij staat ook onder Acties overigens.

[ Voor 25% gewijzigd door De Nelis op 11-10-2024 16:06 ]

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

@WoutF Kun jij hier wellicht wat duidelijkheid verschaffen?

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-05 19:10

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Mischien toch inderdaad is dev tijd steken in het uitsplitsen van .adv, .actie, deal, etc naar echte artikel types, want het overgrote deel wat nu bij .plan staat, is geen .plan

https://tweakers.net/nieuws/zoeken/?itemTypes%5B%5D=20

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:52

WoutF

Hoofdredacteur
_David_ schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:24:
Mischien toch inderdaad is dev tijd steken in het uitsplitsen van .adv, .actie, deal, etc naar echte artikel types, want het overgrote deel wat nu bij .plan staat, is geen .plan

https://tweakers.net/nieuws/zoeken/?itemTypes%5B%5D=20
Het is technisch een beetje rommelig uitgegroeid door de jaren. Er bestaat een artikeltype .plan, met daarbij allerlei subtypes. En soms verschijnen er dan dingen onder .plan die niet direct een update vanuit de organisatie zijn, maar ook ergens anders niet helemaal thuishoren. Ik heb nu "Dev Summit:" aan de titel toegevoegd en dat zal ook bij volgende updates gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

FirePuma142 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 09:24:
Ooit was het zo:

[...]

Dus of er is iets veranderd, of er is een foutje gemaakt.
Bij de eerste bullit is hier de tweede helft natuurlijk wel erg losjes te interpreteren. Gezien het bij het genoemde artikel om de Dev Summit gaat, is dat wel iets wat Tweakers aangaat, gezien dat een evenement is georganiseerd vanuit Tweakers, voor Tweakers.

Neemt niet weg dat het inderdaad beter had gekund toen je dit schreef, wat nu dan verduidelijkt is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D4NG3R
Ik slinger 'em even weer aan, maar wat? .plan: Zo zet Rijk Zwaan IT, data en AI in bij de veredeling van onze groenten

Het staat letterlijk zelfs onder het artikel:
Dit artikel is geen redactioneel artikel, maar gesponsord en tot stand gekomen dankzij Rijk Zwaan en Tweakers Partners.
Zou jij hier een blik op willen werpen @WoutF ? :)

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 11-04-2025 08:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:52

WoutF

Hoofdredacteur
Daar stond een vinkje verkeerd. Fixed.
Pagina: 1