Moet dit toch even hier achter laten. Ik hoor constant bij Hardware Unboxed en GN dat AMD goedkoper moet zijn dan Nvidia, want DLSS. Maar ik zit nu dus al een tijdje op AMD, een 6800XT die momenteel uit elkaar ligt (thermal pads waren te smal, ff wachten op nieuwe) dus ik was even op mijn tweede desktop bezig (2600X + GTX 1080) en ik kreeg stotteren in Netflix. Long story short ik denk ik update de drivers even....
Ik run de drivers, doe customized want fuck Geforce Experience, kon ik het niet uitvinken. Get this.. die optie staat in de setup.cfg file aangemarkeerd als:
<sub-package name="Display.GFExperience" disposition="default" userSelectable="false">
Je kunt dus met opzet, in customized, niet geforce experience uitvinken. Maar het wordt mooier, als je op annuleren duwt gooit Nvidia de uitgepakte file weg. Dus om Nvidia drivers te updaten zonder Geforce Experience moet je:
- Driver downloaden
- Executeable runnen en laten uitpakken.
- In de setup laten hangen en de bron/file kopieren naar andere map
- Afsluiten zodat de setup de file weggooit.
- In je gekopieerde file Setup.cfg openen en "false" naar "true" veranderen in notepad. Opslaan.
- Setup weer runnen, customized en nu kun je het uitvinken.
Maar echt, AMD is degene die moet prijsvechten? Nvidia heeft de betere user experience volgens het internet.. Precies hoe deluded zijn mensen tegenwoordig terwijl ze zich zo druk maken over privacy? Ik zou echt nooit meer hun producten kopen na zoiets. Gelukkig is het mijn backup systeem......
:fill(white):strip_exif()/f/image/tge5XYdcIVUd0ypibc0wEaUF.png?f=user_large)
De aanhouder wint.
Ik run de drivers, doe customized want fuck Geforce Experience, kon ik het niet uitvinken. Get this.. die optie staat in de setup.cfg file aangemarkeerd als:
<sub-package name="Display.GFExperience" disposition="default" userSelectable="false">
Je kunt dus met opzet, in customized, niet geforce experience uitvinken. Maar het wordt mooier, als je op annuleren duwt gooit Nvidia de uitgepakte file weg. Dus om Nvidia drivers te updaten zonder Geforce Experience moet je:
- Driver downloaden
- Executeable runnen en laten uitpakken.
- In de setup laten hangen en de bron/file kopieren naar andere map
- Afsluiten zodat de setup de file weggooit.
- In je gekopieerde file Setup.cfg openen en "false" naar "true" veranderen in notepad. Opslaan.
- Setup weer runnen, customized en nu kun je het uitvinken.
Maar echt, AMD is degene die moet prijsvechten? Nvidia heeft de betere user experience volgens het internet.. Precies hoe deluded zijn mensen tegenwoordig terwijl ze zich zo druk maken over privacy? Ik zou echt nooit meer hun producten kopen na zoiets. Gelukkig is het mijn backup systeem......
:fill(white):strip_exif()/f/image/tge5XYdcIVUd0ypibc0wEaUF.png?f=user_large)
De aanhouder wint.