Beste leden, ik ben mij de laatste tijd aan het verdiepen om mijn woning langzaam wat slimmer te maken. Nu zou ik graag mijn jaloezie in de woonkamer met mijn telefoon (HomeKit icm HomeBridge) willen besturen. De mooiste oplossing is een motor in de behuizing van de jaloezie, maar ik vind deze oplossing nog aan de dure kant. Nu denk ik dat de SwitchBot Tilt de oplossing is om mijn jaloezie te besturen. Ik heb deze alvast besteld, maar nu loop ik tegen een probleem aan.
Nu is het 'probleem' dat mijn jaloezie kantelt met 2 touwtjes. Nu zie ik op internet dat je dit kan ombouwen, zodat je de jaloezie kan kantelen met een stok door het tuimelmechanisme met de touwtjes te vervangen door een tuimelmechanisme van zo’n stok. Het probleem hierbij is, is dat de correcte maat vrijwel niet te vinden is, alleen in Amerika.
Betreft de volgende jaloezie:
Lamellen van 50mm breed
Bovenbak afmetingen van ongeveer 51 mm (diepte) x 57 mm (hoogte)
Volgens mij heb ik het volgende nodig: Tuimelaar
Hebben jullie ervaring met het slim maken van een jaloezie en het hierbij vervangen van het tuimelmechanisme?
Ik hoor graag van jullie
Nu is het 'probleem' dat mijn jaloezie kantelt met 2 touwtjes. Nu zie ik op internet dat je dit kan ombouwen, zodat je de jaloezie kan kantelen met een stok door het tuimelmechanisme met de touwtjes te vervangen door een tuimelmechanisme van zo’n stok. Het probleem hierbij is, is dat de correcte maat vrijwel niet te vinden is, alleen in Amerika.
Betreft de volgende jaloezie:
Lamellen van 50mm breed
Bovenbak afmetingen van ongeveer 51 mm (diepte) x 57 mm (hoogte)
Volgens mij heb ik het volgende nodig: Tuimelaar
Hebben jullie ervaring met het slim maken van een jaloezie en het hierbij vervangen van het tuimelmechanisme?
Ik hoor graag van jullie
/f/image/XgcY8vD2SRE2DTJamebgpcSd.webp?f=fotoalbum_large)