Schuimbeton wel heel erg bros

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t2012
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:16
In mijn nieuwe woning is schuimbeton gestort. Na 3 dagen drogen is helaas de schuimbeton wel heel erg bros. De schuimbeton boer geeft aan dat we er maar zo snel mogelijk de zand cementdekvloer eroverheen moeten storten. We gaan het het nu wel afdekken met platen om erger te voorkomen. Echter ben ik benieuwd of jullie dit herkennen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6waqBSrm-4JHPSEV2jjysxtRwkU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B315QBn4yVC4zZ6Lb76HCIeY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yTdPhbQeC7gEQrCO2evOagMw-lM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dt319wwUWy6iHcQu6112LR2S.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
Ik weet niet hoe dik de vloer is, maar het was wellicht beter geweest om 'm nog een dagje extra uit te laten harden. En schuimbeton is nu eenmaal een bros materiaal dat niet goed bestand is tegen puntbelasting.
Als je inderdaad nog veel moet doen voordat de dekvloer erop komt, dan zijn platen zeker aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02:09

MLLL

Palm Treo 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asteroid9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:04

Asteroid9

General Failure

Dit is wel normaal hoor, zo was het bij mijn verbouwing hier ook. Inderdaad een beetje afdekken als je er nog veel overheen moet maar technisch / constructief maakt die loopschade niks uit.
Na het storten van de dekvloer zie en merk je hier niks meer van,

- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:07
Snel de vloerverwarming op tackeren, en zandcement laten komen.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (RSH)
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:37
tackeren op beschuit heeft niet zoveel meerwaarde. Bij mij was dit ook zo, maar ik had het geluk dat ik de ruimte niet te gebruiken totdat ik de vloerverwarming kon aanleggen. een paar goed pinnen voor de randen als je van die noppenplaten gebruikt en verder de vloerverwarming vullen, dat scheelt ook weer gewicht.
Maar het voelt als lopen op beschuit en zo ziet het er ook uit :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t2012
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:16
Dank voor jullie reacties! We hebben het nu goed afgedekt om verdere zoveel mogelijk ik tact te houden. 😊
Pagina: 1