Feedback: BeQuiet Lightbase review

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:27

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Topicstarter
Betreft review: Niet meer donker, nog wel stil: de nieuwe Light Base-behuizingen van ...

@willemdemoor

In de review, op de pagina over het uiterlijk, schreef je onderstaande:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lx3vZ3tbtpKKwgsTTTpBMZjdBIc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HA7sAwle2jyw8Siof6imICjH.jpg?f=fotoalbum_large

Nou weet ik wel wat 1/5e vierkante meter is, maar t meet raar. Zeker ook omdat in de tabel erboven niet staat wat de lengte breedte en hoogte is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Het is wel te herleiden.

Ten eerste is het gebruikelijk om LxBxH te hanteren.
Daarnaast wordt de hoogte (ca.) 20 mm groter bij het toevoeg van pootjes. Dus de andere twee zijn de lengte en de breedte.

Kortom op de zijkant liggend worden nemen de kasten een oppervlak van resp. 53,2x46,5=2.473,8 cm2 of 45x43,5=1.957,5 cm2 in. Dus resp. iets minder dan een kwart m2 en iets minder dan een vijfde m2

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:27

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Topicstarter
Wild Chocolate schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 22:08:
Het is wel te herleiden.

Ten eerste is het gebruikelijk om LxBxH te hanteren.
Daarnaast wordt de hoogte (ca.) 20 mm groter bij het toevoeg van pootjes. Dus de andere twee zijn de lengte en de breedte.

Kortom op de zijkant liggend worden nemen de kasten een oppervlak van resp. 53,2x46,5=2.473,8 cm2 of 45x43,5=1.957,5 cm2 in. Dus resp. iets minder dan een kwart m2 en iets minder dan een vijfde m2
Feitelijk heb je ook gelijk, maar ik heb geen energie om ook nog een wiskundeoefening te gaan doen als ik lekker rustig op de bank een review lees :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
omdat niks lekkerder dan mosterd na de maaltijd is, heb ik lxbxh in de tabellen toegevoegd