welke box is het beste

Pagina: 1
Acties:
  • 378 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentzawill
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 09-01 18:48
Mijn vraag

Ik ben op zoek naar een sterk tv kastje, met Android maar weet niet zo goed wat het best is. Qua prijs verschil, en Core geheugen. Ik heb bijvoorbeeld de formuler box bekeken maar deze is best duur.

*knip* Dit gaan we hier niet bespreken

Wat denken jullie?

[ Voor 24% gewijzigd door Jorgen op 10-10-2024 18:19 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:13

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@vincentzawill De template die je krijgt met voorbeeldvragen wanneer je een nieuw aankoopadviestopic opent, is er niet voor niks. Door het in te vullen krijg jij betere antwoorden en hebben andere mensen ook wat aan het topic.

Zie:
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Daarnaast is het bespreken van IPTV an sich wél toegestaan op Tweakers, gezien ook KPN, Canal Digtaal en Ziggo dit aanbieden, maar linken naar en spreken over illegaal aanbod, wat jij nu doet is dat zeker niet.

Derhalve kan ik niet anders dan dit topic te sluiten.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.