Bij de start van een Teams Meeting video call heb ik heel vaak dat na 20sec ongeveer ik een paar seconden een freeze heb. En tegelijkertijd zie ik ook dat een Citrix sessie tegelijkertijd ook even een freeze geeft en dan weer verder gaat.
Ook merk ik bij KPN TV via Google TV, dat een zender wissel ook steeds een kleine freeze geeft, maar weet niet of dat gerelateerd is en eigenlijk niet storend genoeg om specifiek te onderzoeken.
Heb al veel zaken geprobeerd, maar zie nergens een aanknopingspunt van het mogelijk kan zijn.
MacStudio 64GB geen andere zware apps open.
Bekabelde verbinding naar switch en dan naar USG-3P.
KPN 1Gbps up/down verbinding
MacBook geeft zelfde probleem maar dan via wifi.
Over t algemeen ben ik erg tevreden over de verbinding zelf en download en upload snelheden, merk eigenlijk nooit iets behalve dus bij Teams
Waar kan ik nog gaan zoeken of welke tools om dit te testen?
Ook merk ik bij KPN TV via Google TV, dat een zender wissel ook steeds een kleine freeze geeft, maar weet niet of dat gerelateerd is en eigenlijk niet storend genoeg om specifiek te onderzoeken.
Heb al veel zaken geprobeerd, maar zie nergens een aanknopingspunt van het mogelijk kan zijn.
MacStudio 64GB geen andere zware apps open.
Bekabelde verbinding naar switch en dan naar USG-3P.
KPN 1Gbps up/down verbinding
MacBook geeft zelfde probleem maar dan via wifi.
Over t algemeen ben ik erg tevreden over de verbinding zelf en download en upload snelheden, merk eigenlijk nooit iets behalve dus bij Teams
Waar kan ik nog gaan zoeken of welke tools om dit te testen?