Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rennio
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 15-09 21:24
Mijn vraag
...Mede tweakers!
Toen ik probeerde matrixx en divest os op de foon te installeren en dat niet lukte, probeerde ik met edl tool de boel te herstellen en met all-in-one tool, ook nog iode installer,maar geen succes; als ik de foon start verschijnt er meteen een rode driehoek met de toevoeging:the current image (boot,recovery) have been destroyed and cannot boot.
Iemand enig idee? Thx by advance Rennio Roppel.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...iode os installer, tool all-in-one, Msm download tool

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 23:50
En wat heb je al gevonden en gedaan?

Als ik zoek op: :the current image (boot,recovery) have been destroyed

Vind je enorm veel posts, oplossingen en youtube filmpjes waar je mee opweg kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rennio
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 15-09 21:24
excuses dat ik heb vergeten om te reageren, maar dat komt onder meer omdat geen van de aangereikte oplossingen en verwijzingen hebben geholpen en ik de Hotdogb een tijdje achter in het bezemhok heb gegooid uit pure frustratie. Nu kwam ik op het vplgende idee en dat probeer ik dan maar als laatste redmiddel: Als een bezitter van een Hotdogb onder de tweakers op zijn toestel een backup zou kunnen maken of misschien al gemaakt heeft van de stock versie, dus zonder enige eigen toevoegingen en gemaakt met Twrp, of Orange Fox of SkyHawk, dan zou ik via de restore die basis configuratie kunnen kopieren, want de backup die ik had is overschreven.maar met een basis image zou dat dan wellicht het proberen waard kunnen zijn.
Hopelijk wil iemand hier aan meewerken, mijn dank zou groot zijn. Rennio