Verwijderd
Verwijderd
meestal wel jaOp woensdag 12 september 2001 21:05 schreef amd_ruluzzz het volgende:
Als je die 266 mhz ram wil is dat ddr geheugen en daarvoor heb je een ander bord voor nodig dan voor sdram.
bullsh*tDdr geheugen is wel sneller maar dan ook weer duurder. Maar de op de ddr borden kun je minder goed op oc"en
Luxe ATX-2B Midi Behuizing 300 Watt
> Behuizing heeft 4x 5.25, 4x 3.5 waarvan 1 dicht
> ECS K7VZA Moederbord met Via Chipset 266 MHZ (De nieuwste!)
> Sloten op Moederbord: 5x Pci, 1x AGP, 3x Dimm, 2x USB
> Moederbord is best getest op tomshardware.nl !
> AMD K7-1400 THUNDERBIRD SOCKET-A 266 MHZ Processor
> Cooler Master EP5-6I51, Socket 370, Socket A en Fcpga,
> Geschikt voor AMD t/m 1.5 GHZ en Intel t/m 1.5 GHZ
> 256 Mb Sdram 133 MHZ Geheugen
> Creative IDE DVD ROM 12X en 40X Lezen oem
> 40,9 GB IDE Maxtor DiamondMax Plus 60 7200 RPM ATA 100 Harddisk
> 32 MB AGP Asus V7700 G-Force ll GTS-DDR-Pure Videokaart
> Creative 16 Bits Sound SB Compatible
> Mitsumi 1.44 Floppy Drive
> 140 Watt US Blaster Speakerset
> Safe Way SW20 Ps/2 Multi Media Toetsenbord 20 Hotkeys
> Safe Way PS/2 Scroll Muis
//edit//
oja, ik zie het al
ondersteunt alleen sdram en geen ddr geheugen
maar de k7vta3 weer wel
//edit//
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
|Specs|
Verwijderd
waarom zou je dat willen? als je eenmaal DDR hebt ga je toch echt geen SDR meer kopen of zie ik dat verkeerd?? DDR is overigens goedkoper/even duur als SDR...Op woensdag 12 september 2001 21:15 schreef Korn21 het volgende:
die kan namelijk wel 'oud' SDRAM en 'nieuw' DDR SDRAM aan!
verder zou ik een AMD chipset nemen
Tegen betaling van ± 350 pietermannen ??
1. de prijzen niet veel verschillen
2. iets sneller is kwa framerates en benchmarks
3. 133 mhz modules gaan "uitsterven" daarmee bedoel ik dat ALS je ooit een nieuw systeem were koopt kan ej het oude geheugen were gebruiken.
maar: het is je eigen keus
Hoezo zou je een AMD chipset nemen????Op woensdag 12 september 2001 21:33 schreef limp_bizkit het volgende:
verder zou ik een AMD chipset nemen
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
omdat VIA chipsets ZEEEEEEER incompatibel zijn uit mijn en anderen hun ervaringen met nVidia based GPU's......Op woensdag 12 september 2001 21:38 schreef Rickets het volgende:
[..]
Hoezo zou je een AMD chipset nemen????
blue screens of death
cold boot errors -> systeem speaker gaat piepen bij het starten van comp.
maar volgende maand komt ook de kt266a uit
of heb je een goed idee voor een ander moederbord (voor AMD Thunderbird 1,4 GHz)?
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
maar zoals ik al zei je kan beter tot de volgende maand wachten>kt266a
zijn sneller dan de kt266 chipsets van nu en er zijn wat kleine bugfixsOp woensdag 12 september 2001 21:55 schreef Rickets het volgende:
Wat is er dan zo bijzonder aan de kt266a????
(ontzettend eigenwijs dus.....>:))
Het liefst heb ik mijn nieuwe systeem volgende week al klaar...
zeker geen ali
Elke shop heeft wel weer een aanbieding hoog in de pricewatch staan. Maar is er nu niet een shop die En goedkoop is En een beetje service levert ???
maar het is meestal een beetje of/of
of lekker goedkoop> bv http://www.xenon.nl of goede service > bv http://www.alternate.nl
Je kan zelfs de ramreepjes helemaal stap voor stap finetunen.
FSB is per Mhz te klokken.
Bovendien heeft de KG7 de AMD 761 chipset. En die is toch best wel snel.
Op dit moment is ddr nog niet zoveel sneller, maar binnenkort moeten de snelheidswinsten toch wel over de 25% heen komen.
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
ik zou als ik jou was VOORDAT je een keuze maakt eerst wat hardware review sites testen op mobo'sOp woensdag 12 september 2001 22:08 schreef Rickets het volgende:
Dat had ik al gezien dat de ali niet echt favoriet is van iedereen....ik ga voor dus voor de Asus A7v266...daar ben ik al blij mee
ik heb de ep0x 8k7a+ Raid en geen probs
maar zoals ik al zei:
eerst wat sites afgaan