Wachttijd installatie glasvezel in Regio Den Haag

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironmaidens
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-06 08:21
Sorry als dit niet de juiste plek is om het te vragen, maar dit is mijn eerste topic op dit forum en ik ben normaliter niet zo actief met berichten plaatsen, maakt niet uit waar.

Afgelopen januari is hier een poging gedaan door KPN Netwerk om bij iedereen in de straat glasvezel aan te leggen. Op een vrijdag lag er een briefje in mijn brievenbus dat ik de volgende dinsdag thuis moet zijn (of iemand anders 18+) voor installatie. Dat is helaas niet gelukt, dus ik kreeg die dag geen glasvezel.

Nu wil ik graag glasvezel internet en heb ik ook al in maart op de site van KPN een aanvraag gedaan voor een glasvezel abonnement dat in zal gaan op het moment dat glasvezel geïnstalleerd is. Alleen komen ze maar niet om het in te installeren. Op de site van KPN Netwerk kan je opvragen wanneer ze bij je langs komen voor installatie, maar in april stond daar juni/juli 2024 en in augustus (en nu nog steeds) stond er december 2024/januari 2025. Iets zegt me alleen dat dit wederom gaat worden uitgesteld.

Is er iets wat ik kan doen om de installatie wat naar voren te halen?

Greetz,
ironmaidens

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-06 08:39

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Zorgen dat je thuis bent als ze de vezels komen trekken? :o

Maar nee, nu moet je gewoon afwachten, en de kans is groot dat je nog later aan de beurt bent, speciaal terugkomen voor alleen jou is een kostbaar grapje.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:32
Ik woon in Scheveningen, heb een hele tijd geleden glas aangevraagd. Erge is dat er na het aansluiten een keer een verkoper aan de deur kwam om glasvezel te verkopen. Niemand is langs geweest om het aan te sluiten en niemand van de KPN heeft ooit contact met mij hierover gehad. Ik heb geen zin om er achter aan te gaan bellen, zit nu bij Ziggo en dat werkt over het algemeen goed.

Het feit dat KPN hier zo ondoorzichtig over is geeft mij niet het gevoel dat ze nieuwe klanten willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Solliciteren bij KPN of een onderaannemer om aan de slag te gaan als glasvezelmonteur/installateur.

Er is gewoon een tekort aan mensen die dit werk willen doen. Hierdoor duurt het langer. De grote projecten gaan voor op de enkelingen, dus ja...