Electrisch fietsslot met app

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:00
Mijn vraag
Mijn vanMoof weggedaan en nu al een jaar een mooie Riese Moller fiets! In alles beter, behalve het gemak van het slot. Ik heb vaak een kleuter achterop en die trapt dan tegen het u slot met sleutels erin en ik vind sleutels dus ouderwets. Dus ik vroeg me af of er al een goed slot (u slot) is met een chip? Of een app? Die ik kan dichtdoen met een tag of app? En kan delen met mijn vrouw?

Relevante software en hardware die ik gebruik
IOS iphone

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google alleen het zijn er best veel en kan geen echte goede review vinden, dus hoop dat een van jullie ervaring heeft met eentje!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:34
beter een afdekkapje maken of zelfs gewoon een stukkie hout zodat er (minder) geschopt wordt lijkt me? Sleutels zijn ouderwets maar ze werken snel en eenvoudig. Ik zou gestoord worden als ik elke keer als m'n fiets op slot moet mijn telefoon moest pakken, appje laden, bluetooth aan, verbinden, ontgrendelen en dan pas kan gaan. Dat zijn te veel stappen.

mijn advies is dan eerder om het bestaande slot iets aan te passen of misschien een ander type slot te gebruiken voor het voorwiel oid (kettingslot/ringslot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 22:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwiSteD1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:43
Deze ziet er ook wel goed uit, alleen moet je met kickstarter maar afwachten of hij ooit geleverd wordt.
https://www.kickstarter.c...-reinvented/posts/4127050

[ Voor 14% gewijzigd door TwiSteD1 op 10-10-2024 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Toen ik bij gorillas werkte, hadden ze een tijd lang fietsen met een slot met appbediening. Geen idee of ook het slot met appintegratie te goedkoop was, maar het gebeurde vaker dat de sloten in storing zaten. Als ik het me goed herinner, wilde de sloten dan niet meer open en moest je een bepaalde procedure uitvoeren. Geef mij gewoon maar een slot met sleutel...