Whatsapp berichten op iphone niet in chronologische volgorde

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carina24
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 31-10-2024
Sinds 2 dagen worden de berichten die ik ontvang op whatsapp, niet meer in chronologische volgorde weergegeven. Normaal gesproken komt het meest actuele bericht bovenaan te staan. Maar in mijn geval kan het zijn dat het laatst ontvangen bericht dus ergens midden in de lijst met berichten staat. Het is heel irritant om te zoeken naar waar het bericht staat, als je hoort dat er een bericht binnenkomt. Het kan dus zijn dat die dus ergens helemaal onderaan, in het midden of andere willekeurige plek te voorschijn komt.

De berichten op mijn Desktop Whatsapp staan wel in de juiste tijdsvolgorde weergegeven. Hoe kan dit?

Ik heb niks veranderd in mijn instellingen op mijn iphone of whatsapp. Ik heb de telefoon al uit-aangezet, de tijdzone bekeken of daar iets verkeerd staat, maar niks lijkt te werken.

Hoe is dit op te lossen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bram131
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:07
Wat ik zou proberen is een backup van al je berichten/media te maken en de app opnieuw te installeren

Backup kan je maken via instellingen > chats > back-up chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinGuich
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-02 18:02
Ik heb hetzelfde sinds gisteren! Zwaar irritant.

Is er al een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carina24
Bram131 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 23:25:
Wat ik zou proberen is een backup van al je berichten/media te maken en de app opnieuw te installeren

Backup kan je maken via instellingen > chats > back-up chats
Dank je wel, dat ga ik proberen. Nadat ik de backup heb gemaakt, verwijder ik whatsapp (business) en installeer ik de app opnieuw? Hoe zet ik de back up dan weer terug?

Dank je !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bram131
Carina24 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 10:06:
[...]

Dank je wel, dat ga ik proberen. Nadat ik de backup heb gemaakt, verwijder ik whatsapp (business) en installeer ik de app opnieuw? Hoe zet ik de back up dan weer terug?

Dank je !
Bij het opnieuw installeren van de app krijg je de vraag of je een back-up terug wilt zetten.

Zo doe ik het in ieder geval al jaren als ik een nieuwe telefoon koop en met een schone installatie aan de slag wil gaan, zonder verlies van mijn Whatsapp geschiedenis :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carina24
Ok, dank je wel. Ik ga het proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicolazz
  • Laatst online: 03-11-2024
Hier hetzelfde probleem sinds twee dagen… 😮‍💨

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robmalschaert
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik ook. Lijkt of het een update is, alsof de sortering met een algoritme gaat…

Ik gebruik nu het chatfilter ongelezen, om snel te zien, maar het is super irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robmalschaert
Inderdaad, twee dagen geleden een update (op iOS). Mogelijk een bug. Ik wacht even af of er een fix komt…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sSCWWtLlYBZ9cSpqDL5T4AfjH6Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DFEbEccHOOPpru0xsne6mMWZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram131
Wat misschien nog een tijdelijke oplossing voor jullie is: al je chats archiveren en instellen dat chats niet gearchiveerd blijven bij nieuwe berichten. Dan heb je een lijstje, als je dan iets gelezen hebt gooi je de chat weer in het archief. Mis je in ieder geval geen berichten meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robmalschaert
Op zich werkt het chat filter, ‘ongelezen’ prima hiervoor. Maar het is gewoon mega irritant. Dat de volgorde van de chats nu willekeurig is.

Beetje zoals Twitter voorheen van ‘Nieuwste eerst’ op ‘voor jou’ sprong…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robmalschaert
Het is inderdaad geen bug, maar een nieuwe functie:

https://www.bright.nl/nie...vrienden-komen-eerst.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickenix
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 14-10-2024
Je kan het dus ook niet uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirhexoludio
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-01 18:05
Ik had hier ook ook last van volgende heeft het voor mij opgelost:

In whatsapp: naar instellingen -> meldingen -> stel meldingsinstellingen opnieuw in

Probleem is daarna bij mij verholpen

Update 1: helaas heeft het toch niet geholpen

Update 2: heb whatsapp opnieuw geïnstalleerd zal dit updaten zodra ik weet of het nu is opgelost.

[ Voor 28% gewijzigd door Sirhexoludio op 15-10-2024 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DKDH2022
  • Laatst online: 18-10-2024
Ik heb het zelfde probleem en vind het ook behoorlijk irritant.

De opties instellingen - meldingen - stel meldingsinstellingen opnieuw in en whatsapp opnieuw installeren heb ik beide geprobeerd maar helaas geen resultaat.

Als iemand de oplossing weet dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Analyze1985
  • Laatst online: 29-10-2024
Ik heb hetzelfde probleem nu al een week en heb van alles geprobeerd maar krijg het niet opgelost. Ook al hulptroepen ingeroepen maar niemand weet de oplossing helaas en het is super irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJay
Alles wat tot nu toe is geopperd biedt helaas geen oplossing. Het lijkt erop dat de onvolkomenheid te maken heeft met de recente update. Heeft iemand misschien een ander idee?
Pagina: 1