Sinds 2 dagen worden de berichten die ik ontvang op whatsapp, niet meer in chronologische volgorde weergegeven. Normaal gesproken komt het meest actuele bericht bovenaan te staan. Maar in mijn geval kan het zijn dat het laatst ontvangen bericht dus ergens midden in de lijst met berichten staat. Het is heel irritant om te zoeken naar waar het bericht staat, als je hoort dat er een bericht binnenkomt. Het kan dus zijn dat die dus ergens helemaal onderaan, in het midden of andere willekeurige plek te voorschijn komt.
De berichten op mijn Desktop Whatsapp staan wel in de juiste tijdsvolgorde weergegeven. Hoe kan dit?
Ik heb niks veranderd in mijn instellingen op mijn iphone of whatsapp. Ik heb de telefoon al uit-aangezet, de tijdzone bekeken of daar iets verkeerd staat, maar niks lijkt te werken.
Hoe is dit op te lossen?
De berichten op mijn Desktop Whatsapp staan wel in de juiste tijdsvolgorde weergegeven. Hoe kan dit?
Ik heb niks veranderd in mijn instellingen op mijn iphone of whatsapp. Ik heb de telefoon al uit-aangezet, de tijdzone bekeken of daar iets verkeerd staat, maar niks lijkt te werken.
Hoe is dit op te lossen?