Zojuist deze banner:/f/image/orhVX0T8eEx21GbzeZTyOt7X.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/AC3328ukySa9Rq1IBBWsoyW5.png?f=user_large)
Ik neem aan dat de insteek is in hoeverre de expertise van de gevraagde m.b.t. producten zoals ze op Tweakers besproken worden aansluit op vragen hierover. Maar de eerste vraag is erg breed: professionele IT zoals beheer, ontwikkeling, engineering, automatisering, consultancy valt hier ook zeer zeker onder. Maar de tweede vraag is dan heel gekaderd. Als mijn aanname klopt zou het wellicht fijn zijn als de vragen iets concreter gesteld worden en de scope iets duidelijker is.
Deze vraag:
:fill(white):strip_exif()/f/image/cUSiDEqb2SejeScA6pE5npNO.png?f=user_large)
Heeft geen 'anders' en is ook niet optioneel.
Verderop zijn er ook nog vragen verplicht die niet per se beantwoordt hoeven worden: als men geen gebruik maakt van Tweakers of juist van andere bronnen bijv..
Na het openen van de link:Onderzoek naar expertise en behoefte aan advies
Wij zijn benieuwd naar hoe goed Tweakers aansluit op jouw expertises en jouw behoefte aan advies. Wil jij ons helpen om Tweakers verder te verbeteren? Doe mee aan ons onderzoek, dit duurt ongeveer 3 minuten. Dankjewel!
Fijn dat je wilt meedoen aan dit onderzoek! Met deze korte vragenlijst willen we een beeld vormen van hoe goed Tweakers aansluit op jouw expertises en jouw behoefte aan advies. Het onderzoek bestaat uit maximaal 8 vragen en invullen duurt ongeveer drie minuten. Alvast bedankt voor je medewerking.
/f/image/orhVX0T8eEx21GbzeZTyOt7X.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/AC3328ukySa9Rq1IBBWsoyW5.png?f=user_large)
Ik neem aan dat de insteek is in hoeverre de expertise van de gevraagde m.b.t. producten zoals ze op Tweakers besproken worden aansluit op vragen hierover. Maar de eerste vraag is erg breed: professionele IT zoals beheer, ontwikkeling, engineering, automatisering, consultancy valt hier ook zeer zeker onder. Maar de tweede vraag is dan heel gekaderd. Als mijn aanname klopt zou het wellicht fijn zijn als de vragen iets concreter gesteld worden en de scope iets duidelijker is.
Deze vraag:
:fill(white):strip_exif()/f/image/cUSiDEqb2SejeScA6pE5npNO.png?f=user_large)
Heeft geen 'anders' en is ook niet optioneel.
Verderop zijn er ook nog vragen verplicht die niet per se beantwoordt hoeven worden: als men geen gebruik maakt van Tweakers of juist van andere bronnen bijv..
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente