Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crust
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-01 11:05
Wordt dit ook gezien als hardware? :) Of waar hoort deze in thuis.

Zijn er ergens topics waar de aankoop van een bureaustoel besproken wordt?

Heb al wat onderzoek gedaan en men durft al eens zeggen dat gaming-stoelen niet bepaald goed zijn. Nu ik vind dit wel best belangrijk gezien ik al verschillende jaren vaak in de stoel zit en naar de toekomst toe zoveel mogelijk mijn rug wil besparen.

Ik ben nu 37 en begin al aardig last te krijgen van de tijd dat ik daarin doorbreng. Inmiddels neem ik wel maatregelen maar een bureaustoel (mijn is echt op) is een belangrijke.

Bedankt voor doorverwijzen of adviesen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:56

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

volgens mij zijn er wat bureaustoeltopics in CA Componenten koopadvies

ik zie dat er in meerdere subfora bureaustoel-topics bestaan

Met het trefwoord vind je ze wel
https://gathering.tweaker...D=123&keyword=bureaustoel

er wordt vaak verwezen naar dit topic:
Bureaustoel 8 uur per dag

[ Voor 39% gewijzigd door Fraggert op 09-10-2024 08:22 ]

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05:52
Als je zoekt op bureaustoel op het forum, komen er best wel wat topics voorbij.

Ik heb zelf een Maxnomic en na een jaar of 4 begin het nep leer te bladderen. Zelf nooit ingesmeerd met iets, maar uiteindelijk dat deel terug gestuurd en dat hebben ze voor mij vervangen.
Ze hebben verschillende maten en ik vind hem goed zitten. Hij oogt niet als gamerstoel, maar dat was dan wel dit model wat ik gekozen heb. Die van mij was een paar honderd euro.

Qua andere stoelen zijn de Ikea bureaustoelen ook wel eens aangeraden en stoelen van Arend en dan de refurbished versies. Gaan lang mee, zitten goed, maar daar betaal je dan ook voor.

Let op, een goede stoel kost nu eenmaal geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:17

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar AZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crust
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-01 11:05
Arunia schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 08:19:
Als je zoekt op bureaustoel op het forum, komen er best wel wat topics voorbij.

Ik heb zelf een Maxnomic en na een jaar of 4 begin het nep leer te bladderen. Zelf nooit ingesmeerd met iets, maar uiteindelijk dat deel terug gestuurd en dat hebben ze voor mij vervangen.
Ze hebben verschillende maten en ik vind hem goed zitten. Hij oogt niet als gamerstoel, maar dat was dan wel dit model wat ik gekozen heb. Die van mij was een paar honderd euro.

Qua andere stoelen zijn de Ikea bureaustoelen ook wel eens aangeraden en stoelen van Arend en dan de refurbished versies. Gaan lang mee, zitten goed, maar daar betaal je dan ook voor.

Let op, een goede stoel kost nu eenmaal geld.
Misschien gebruik ik de zoekfunctie niet juist. Doe dit niet vaak. Nepleer daar doe ik niet aan mee. Ik hoor iedereen altijd zeggen over hoe het afbladderen. Iets waarop je zit en waarop men veel maneuvers doet hoort geen nepleder te zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Crust op 09-10-2024 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05:52
@Crust Kan gebeuren. Maar geloof dat Fraggert de zoeklink heeft gepost.

Nepleer heb je helemaal gelijk in. Alhoewel dit best wel lang mee ging. Maar kan langer natuurlijk en als je echt leer niet goed behandeld krijg je exact dezelfde uitkomst.
Ben alleen bang dat je dan toch bij merken als Arend uit gaat komen en ook die zullen nepleer hebben in het assortiment. Of gewoon stof versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-07 10:57
Crust schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 08:58:
[...]

Misschien gebruik ik de zoekfunctie niet juist. Doe dit niet vaak. Nepleer daar doe ik niet aan mee. Ik hoor iedereen altijd zeggen over hoe het afbladderen. Iets waarop je zit en waarop men veel maneuvers doet hoort geen nepleder te zijn.
Kunstleer kan heel lang meegaan als je het goed behandeld. Die 'verflaag' bladert niet af wanneer je hem soepel houdt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dit past prima in Bureaustoel 8 uur per dag :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.