Ik wil een draaiknop dimmer plaatsen in de woonkamer. Zal 20 spots bedienen. Nu heb ik via AliExpress een dimmer + plaat gevonden (goud). Foto:
:strip_exif()/f/image/Y7HBE2HP7bDq2wC11hVnX7Zx.jpg?f=fotoalbum_large)
Alleen werkt de 'motor' niet goed. Hij dimt niet goed en maakt geluid. Dus wil ik dat veranderen met een merk dat wel goed werkt.
Alleen het grote probleem is dat ik het raamwerk van AliExpress niet kan gebruiken met de dimmers die hier verkocht worden. Het werkt echt specifiek en enkel en alleen van het merk zelf.
Nu heb ik de dimmer van Ali eruit gehaald (gesloopt) en ben tot zover gekomen dat ik nog enkel een dimmer nodig heb. Alleen moet de dimmer passen in de plaat van Ali. Foto:
:strip_exif()/f/image/Xg99gIbmMfyXE2upmaihOxqN.jpg?f=fotoalbum_large)
De meeste dimmers passen net niet erin, echt 2mm te breed ofsow.
Nu vroeg ik me af of iemand heel toevallig weet of er een dimmer is die net iets smaller is dan de gangbare dimmers. Dan bedoel ik de achterkant ervan. Foto:
:strip_exif()/f/image/49MLoUA8MVxgI85RPB2aDlFc.jpg?f=fotoalbum_large)
Merken die ik al heb geprobeerd (vraag me niet welk model):
- Gira
- Karwei
- Gamma
- Schneider
- EcoDim
- Berker
Bovenste hebben allen dezelfde standaard formaat en passen niet in de plaat van AliExpress
Niets met SH te maken, schopje naar BK
:strip_exif()/f/image/Y7HBE2HP7bDq2wC11hVnX7Zx.jpg?f=fotoalbum_large)
Alleen werkt de 'motor' niet goed. Hij dimt niet goed en maakt geluid. Dus wil ik dat veranderen met een merk dat wel goed werkt.
Alleen het grote probleem is dat ik het raamwerk van AliExpress niet kan gebruiken met de dimmers die hier verkocht worden. Het werkt echt specifiek en enkel en alleen van het merk zelf.
Nu heb ik de dimmer van Ali eruit gehaald (gesloopt) en ben tot zover gekomen dat ik nog enkel een dimmer nodig heb. Alleen moet de dimmer passen in de plaat van Ali. Foto:
:strip_exif()/f/image/Xg99gIbmMfyXE2upmaihOxqN.jpg?f=fotoalbum_large)
De meeste dimmers passen net niet erin, echt 2mm te breed ofsow.
Nu vroeg ik me af of iemand heel toevallig weet of er een dimmer is die net iets smaller is dan de gangbare dimmers. Dan bedoel ik de achterkant ervan. Foto:
:strip_exif()/f/image/49MLoUA8MVxgI85RPB2aDlFc.jpg?f=fotoalbum_large)
Merken die ik al heb geprobeerd (vraag me niet welk model):
- Gira
- Karwei
- Gamma
- Schneider
- EcoDim
- Berker
Bovenste hebben allen dezelfde standaard formaat en passen niet in de plaat van AliExpress
Niets met SH te maken, schopje naar BK
[ Voor 6% gewijzigd door Septillion op 09-10-2024 10:12 ]