Enkelsteens garage isoleren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J81
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 21:16
Hallo,

Ik weet dat er al meerdere topics zijn over enkelsteens garage isoleren en kan hier niks over vinden.
Maar weet iemand waar de omcirkelde stenen voor dienen? (Is 1 steenbreedte naar boven gemetseld).
Ik ben van plan mijn garage te isoleren met een voorzetwand los van de muur om zo de ventilatie in orde te houden. Maar kan ik die metselrand weghalen? Staat me nu een beetje in de weg nl.

Alvast dank voor de reactie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y2mx6Cjf70tc9wINb3w995UzUq8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mtsnIOoEPGM3NQl7n3qF5GER.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dat lijkt me voor de stevigheid :? Ik weet echt nul komma nul van bouwen of wat-dan-ook, maar dit lijkt me vrij evident...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Die kolommen dienen om stevigheid in het geheel te krijgen.
Ik zou ze niet zomaar verwijderen.
Beetje lullig als met stevige wind de muur rechts die vrijstaand is naar binnen ploft.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.