Ik heb de 1080p game pc uit onderstaande guide gebouwd met precies die onderdelen.
Best Buy Guide: De beste 1080p-game-pc
Het enige wat ik veranderd heb is de zwarte case in plaats van de witte, maar dat zou geen verschil moeten maken lijkt me. Ik heb naar mijn weten alles goed aangesloten maar de pc start niet op. Hij doet helemaal niets. Er branden geen lampjes en de fans gaan ook niet draaien.
Ik heb gecheckt of de psu werkt door hem te starten met een paperclip uit deze guide: https://www.silverstonete...U/PSU-Paper%20Clip-EN.pdf
Als ik dat probeer lijkt hij gewoon functioneel en gaat de fan van de psu draaien. Ik heb alle connecties eruit gehaald en er weer in gestopt zonder resultaat. Weten jullie wat ik het beste nu kan proberen? Ik hoor graag suggesties.:strip_exif()/f/image/pJZAJ5n2Ms5KRJSbKqIDCFCl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aK85xVexPKuZm2RZP2cvGOvm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9jq5qDV7KNjIfGANALMEmqzZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KLbFLWg8fQ8iZRXVJGIfZazQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/c7U2zOVSemiHvN1z84ltI7Oi.jpg?f=fotoalbum_large)
Best Buy Guide: De beste 1080p-game-pc
Het enige wat ik veranderd heb is de zwarte case in plaats van de witte, maar dat zou geen verschil moeten maken lijkt me. Ik heb naar mijn weten alles goed aangesloten maar de pc start niet op. Hij doet helemaal niets. Er branden geen lampjes en de fans gaan ook niet draaien.
Ik heb gecheckt of de psu werkt door hem te starten met een paperclip uit deze guide: https://www.silverstonete...U/PSU-Paper%20Clip-EN.pdf
Als ik dat probeer lijkt hij gewoon functioneel en gaat de fan van de psu draaien. Ik heb alle connecties eruit gehaald en er weer in gestopt zonder resultaat. Weten jullie wat ik het beste nu kan proberen? Ik hoor graag suggesties.
:strip_exif()/f/image/pJZAJ5n2Ms5KRJSbKqIDCFCl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aK85xVexPKuZm2RZP2cvGOvm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9jq5qDV7KNjIfGANALMEmqzZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KLbFLWg8fQ8iZRXVJGIfZazQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/c7U2zOVSemiHvN1z84ltI7Oi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZXwTya6mNp1jkrSnscyefGnu.jpg?f=fotoalbum_large)