Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlapper
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-10-2024
Mijn laptop (Lenovo Thinkpad) moet naar de reparateur.

Welke partities mag ik verwijderen zodat alleen de partitie met de bestanden van de originele Windows 11 installatie intact blijven.

Moet ik alleen de windows herstelpartitie laten staan en kunnen alle andere verwijderd worden?

Na reparatie wil ik alles gewoon opnieuw installeren

koper

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je mag er niet vanuit gaan dat iets in tact blijft. Alle data zal gewist worden, ga daar maar vanuit. Je moet backups maken van alle belangrijke data. Dat is eigenlijk ook beter, dan kunnen ze ook niet door je privegegevens lopen struinen.

(Overigens, sowieso zal je disk waarschijnlijk encrypted zijn, die is met een nieuwe installatie ook niet meer te lezen!)

Dus: Backup maken!

edit:
Jammer! Gezien je post history reageer je niet meer in je eigen topics, waar mensen tijd genomen hebben om je te helpen. Dat komt mij ondankbaar over en nu vind ik het jammer dat ik gereageerd heb. :'( Hopelijk helpt het iemand anders in de toekomst nog.

[ Voor 26% gewijzigd door Room42 op 08-10-2024 18:39 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:06
Afhankelijk van de hersteldienst kan het zijn dat ze een opstartende PC wensen te zien. Als je zeker wenst te zijn dat er geen data te vinden is, gewoon even alles wissen en Windows al even opnieuw installeren.De herstelpartitie is trouwens niet vanwaar Windows opnieuw geinstalleerd wordt, daarvoor is deze te klein. Lang geleden dat ik een Lenovo gehad heb, dus kan niet zeggen hoe zij het vandaag doen.

No keyboard detected. Press F1 to continue.