Ik zag dat mijn WTW een error gaf, filter bleek vervangen te moeten worden. De WTW is een half jaar geleden geplaatst, ik dacht ik probeer eerst de filters schoon te maken. Zo gepiept. Nadat ik dit gedaan had (ja, stom!) kwam ik erachter dat je de WTW op standby modus moet zetten als je de filter vervangt. Het apparaat geeft vooralsnog geen error, maar ik hoor 'm nu op de badkamer niet meer (voorheen wel). Ben bang dat ik nu iets beschadigd heb door 'm niet p de standby-modus te zetten, maar op andere plaatsen hoor ik 'm wel evengoed als voorheen. Even met mijn hand geprobeerd te voelen hoe het met de zuigkracht zit, die lijkt op de badkamer nu wat minder maar je zou toch zeggen dat dit dan overal het geval zou moeten zijn.
Ik snap hoe dom dit klinkt trouwens, als ik dit topic zou lezen zou ik denken 'heb je weer zo'n kneus' en zo voel ik me nu ook. Het was gewoon even te gehaast.
Mijn vraag is, kan het zijn dat ik wat beschadigd heb en moet ik een monter langs laten komen of denken jullie dat het op basis van deze info wel los zal lopen?
Ik snap hoe dom dit klinkt trouwens, als ik dit topic zou lezen zou ik denken 'heb je weer zo'n kneus' en zo voel ik me nu ook. Het was gewoon even te gehaast.
Mijn vraag is, kan het zijn dat ik wat beschadigd heb en moet ik een monter langs laten komen of denken jullie dat het op basis van deze info wel los zal lopen?