Laptop voor LEGO® Studio Building Software

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmoes12
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-07 22:24
Goedemiddag Tweakers

Voor mijn schoonvader zoek ik een eenvoudige laptop voor gebruik van LEGO® Studio. Waar ik mee zit is dat er specifiek wordt aangegeven dat de software alleen draait op Nvidia Grafische kaart (DX9, shader model 2.0 capabilities). Wat is de goedkoopste laptop hiervoor?

Wat ga je met je laptop doen?
Het gaat gebruikt worden voor LEGO® Studio Building Software, link naar de specs.

Wat is je budget?
450 euro. Maar eigenlijk de goedkoopste laptop waarop dit spel gespeeld kan worden. De goedkoopste laptop met een Nvidia MX450 kaart is die van € 562,- HP Envy 13-ba1970nd

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee. De laptop zal thuis worden gebruikt.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Een groot helder scherm,15"+, is mooi meegenomen. Verder zijn de software eisen:
  • Operating System: 64 or 32-bit Windows 7 SP1+, macOS 10.13 or newer
  • GPU: Graphic card with DX9 (shader model 2.0) capabilities. Studio only supports Nvidia graphics cards at this moment.
  • RAM 1GB RAM
  • Storage: 2GB available space

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJ uit Brabant
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 17-09 13:18
https://www.daansmagazijn...5-2rr73ea?source=tweakers

Of kijk eens op marktplaats misschien?

[ Voor 18% gewijzigd door GJ uit Brabant op 09-10-2024 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 13:52
elmoes12 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 16:59:
Goedemiddag Tweakers

Voor mijn schoonvader zoek ik een eenvoudige laptop voor gebruik van LEGO® Studio. Waar ik mee zit is dat er specifiek wordt aangegeven dat de software alleen draait op Nvidia Grafische kaart (DX9, shader model 2.0 capabilities). Wat is de goedkoopste laptop hiervoor?

Wat ga je met je laptop doen?
Het gaat gebruikt worden voor LEGO® Studio Building Software, link naar de specs.

Wat is je budget?
450 euro. Maar eigenlijk de goedkoopste laptop waarop dit spel gespeeld kan worden. De goedkoopste laptop met een Nvidia MX450 kaart is die van € 562,- HP Envy 13-ba1970nd

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee. De laptop zal thuis worden gebruikt.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Een groot helder scherm,15"+, is mooi meegenomen. Verder zijn de software eisen:
  • Operating System: 64 or 32-bit Windows 7 SP1+, macOS 10.13 or newer
  • GPU: Graphic card with DX9 (shader model 2.0) capabilities. Studio only supports Nvidia graphics cards at this moment.
  • RAM 1GB RAM
  • Storage: 2GB available space
ik zou iets bijleggen en gewoon voor een nieuwe gaan. Bijvoorbeeld deze:

https://www.bol.com/nl/nl...RUNHRA.2_6.7.ProductTitle

Je hebt dan gewoon een product waar je langer mee vooruit kan met een RTX2050 videokaart die echt vele malen sneller is dan een MX450.